Η 4Hats Conceptual Communication ανέλαβε την ενεργοποίηση του περιπτέρου της Stoiximan στο “Χωριό των Χορηγών” (Sponsors’ Village) κατά τη διάρκεια του 40ού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, τις δύο ημέρες (Σάββατο και Κυριακή) των αγώνων.
Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα, μέσω ενός διαδραστικού παιχνιδιού, να καταγράψουν το δικό τους βίντεο μήνυμα, ενισχύοντας τη φιλοσοφία της ομαδικότητας όπως εκφράζεται από τα μηνύματα της Stoiximan “Τρέχουμε όλοι για όλους” και “Αυτή η ομάδα αλλάζει τα πάντα”.
Ο συνιδρυτής της 4Hats Conceptual Communication Κώστας Ντάλτας δήλωσε: “Η αθλητική επικοινωνία είναι ένας τομέας στον οποίο έχουμε μεγάλη εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου συνεισφέρουμε στη διοργάνωση των δύο μεγαλύτερων μαραθωνίων της χώρας, στη Λεμεσό και στη Λάρνακα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που συνεργαστήκαμε με τη Stoiximan στον Μαραθώνιο της Αθήνας”.