Κίρα Νάιτλι σε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση 2025 με αισθητική εμπνευσμένη από το «Love Actually»

Κίρα Νάιτλι σε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση 2025 με αισθητική εμπνευσμένη από το «Love Actually»

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose ξεχωρίζει φέτος τα Χριστούγεννα με μια διαφήμιση που αντλεί έμπνευση από την κλασική βρετανική κομεντί Love Actually. Η πρωταγωνίστρια Κίρα Νάιτλι, μαζί με τον κωμικό Τζο Γουίλκινσον, ζωντανεύει μια ιστορία αγάπης γεμάτη χιούμορ και γαστρονομικές αναφορές σε ένα βίντεο στυλιζαρισμένο σαν τρέιλερ ταινίας. Πίσω από αυτή την ιδέα κρύβεται η επιθυμία να συνδυάσει νοσταλγία και καθημερινή ζεστασιά, ενώ η καμπάνια για το 2025 έχει ήδη αρχίσει να προκαλεί ενθουσιασμό στα social media.

Η συνάντηση στα τυριά και η απροσδόκητη στροφή

Στο σποτ, η Νάιτλι πετυχαίνει τυχαία τον Φιλ, τον αγαπημένο χαρακτήρα του Γουίλκινσον από προηγούμενες διαφημίσεις της Waitrose, δίπλα σε έναν πάγκο με τυριά. Η κοινή τους λατρεία για νόστιμα πιάτα ανάβει μια γλυκιά φλόγα, που εξελίσσεται σε ξεκαρδιστική περιπέτεια μέχρι που μια παρεξήγηση βάζει εμπόδια. Αποφασισμένος να διορθώσει την κατάσταση, ο Φιλ τηλεφωνεί στη μητέρα του ζητώντας συμβουλές – και εκείνη του λέει πως το να μαγειρεύεις για κάποιον που νοιάζεσαι είναι από μόνο του δείγμα στοργής. Με αυτή την έμπνευση, χτυπά την πόρτα της κρατώντας μια φρεσκοψημένη πίτα, σε μια σκηνή που θυμίζει έντονα την περίφημη εξομολόγηση με τις κάρτες από την ταινία. Η Love Actually, που γυρίστηκε το 2003, παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή χριστουγεννιάτικα φιλμ παγκοσμίως.

Ο δημιουργός της αρχικής ταινίας, Ρίτσαρντ Κέρτις, χειροκρότησε την πρωτοβουλία με ενθουσιασμό. «Γλυκιά σαν πίτα», είπε για την καμπάνια, δείχνοντας πλήρη υποστήριξη.

Τι λένε οι πρωταγωνιστές

Η Νάιτλι, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό χάρη στον ρόλο της εκεί, δεν άντεξε στον πειρασμό. «Δεν μπορούσα να αντισταθώ σε ένα σενάριο που συνδυάζει ρομάντζο και τυρί», παραδέχτηκε γελώντας σε ερώτηση για τη συμμετοχή της. Από την άλλη, ο Γουίλκινσον δεν παρέλειψε το χιούμορ του.

Περιέγραψε τα γυρίσματα σαν πρόκληση, καθώς έπρεπε να τρώει συνέχεια τα εδέσματα της Waitrose ενώ «έπεφτε» ερωτευμένος με την Νάιτλι – ένα δίλημμα που φάνηκε διασκεδαστικό ακόμα και σε αυτόν. Η όλη ιστορία, χωρισμένη σε δύο μέρη, παίζει με την αυτοσαρκαστική πλευρά της ζωής, κάνοντας την αγορά γάλακτος να μοιάζει με σκηνή από ρομαντική ταινία. Μήπως έτσι η διαφήμιση γίνεται πιο αξέχαστη από ποτέ;

Το βίντεο, που βλέπει ήδη χιλιάδες προβολές, μπλέκει κινηματογραφικές αναφορές με καθημερινά χριστουγεννιάτικα συναισθήματα, δίνοντας στην Waitrose έναν τρόπο να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Ίσως αυτό το μείγμα χιούμορ και τρυφερότητας να γίνει η νέα παράδοση για τις γιορτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ