Τα κοινωνικά μέσα στην Κίνα προχωρούν σε νέες διαγραφές περιεχομένου που επικεντρώνονται στην επίδειξη ατομικού πλούτου και πολυτέλειας. Η εταιρεία Weibo ανακοίνωσε πρόσφατα ότι επιχείρησε ειδικές διαχειριστικές ενέργειες για να απομακρύνει ανεπιθύμητο περιεχόμενο που επιδεικνύει πλούτο και λατρεύει τα χρήματα.
Άλλες κινεζικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, όπως η Tencent, η Douyin και η Xiaohongshu, ακολούθησαν παρόμοιες πρακτικές. Η εκστρατεία αυτή αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Κίνας για ένα πιο “κοινωνικό-οικολογικό περιβάλλον” με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και θετική αξία.
Καταστολή στην Κίνα
Αυτές οι αυστηρές ενέργειες αντικατοπτρίζουν την εθνική προσπάθεια για τη “κάθαρση του διαδικτυακού πολιτιστικού περιβάλλοντος”. Το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών στην Κίνα διευρύνεται, παρά τις προσπάθειες για κοινή ευημερία. Τα πρόσφατα στοιχεία έδειξαν ότι η εισοδηματική ανισότητα αυξάνεται, με το ανώτερο 10% του πληθυσμού να κατέχει μεγάλο ποσοστό του εθνικού εισοδήματος.
Επιπλέον, άλλες κοινωνικές συμπεριφορές έχουν αποκλειστεί από τα κοινωνικά μέσα στην Κίνα, καταδικάζοντας πρακτικές που θεωρούνται απαράδεκτες από τις κινεζικές αρχές.
Αυτές οι εξελίξεις αντιπροσωπεύουν τη συνεχή δέσμευση της κινεζικής κυβέρνησης για ένα πιο αρμονικό και υγιές κοινωνικό περιβάλλον.