Τα Labubu, τα μοναδικά λούτρινα κουκλάκια που συνδυάζουν στοιχεία κουνελιού και φανταστικού πλάσματος, έχουν γίνει το απόλυτο trend στη Βρετανία, κερδίζοντας τη συμπάθεια διασήμων και απλών λάτρεων της μόδας.
Η εξάπλωση της μόδας με τα Labubu κουκλάκια στη Βρετανία
Σε ελάχιστες εβδομάδες, τα Labubu έγιναν ένα απαραίτητο αξεσουάρ για πολλούς, με διάσημες προσωπικότητες όπως η Ριάνα και η Ντούα Λίπα να τα κρατούν δημόσια, προσδίδοντας επιπλέον λάμψη και δημοφιλία στα ιδιαίτερα αυτά λούτρινα πλάσματα. Η εμφανής επιρροή τους στα κοινωνικά δίκτυα ενισχύεται από τις αμέτρητες αναρτήσεις TikTok, όπου πάνω από ένα εκατομμύριο βίντεο παρουσιάζουν το συγκλονιστικό unboxing των κουκλών αυτών.
Η προσωρινή απόσυρση των Labubu από τα φυσικά καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η κινεζική εταιρεία Pop Mart, δημιουργός των Labubu, προχώρησε πρόσφατα στην προσωρινή απόσυρση των κουκλών από τα καταστήματά της στη Βρετανία, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας και την ανάγκη να ελέγξει το έντονο ενδιαφέρον που προκάλεσε ουρές αγοραστών από τις πρώτες πρωινές ώρες. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που θυμίζει κοινωνική υστερία, επιβεβαιώνοντας την τεράστια ζήτηση για τα μοναδικά αυτά αντικείμενα μόδας.
Τα χαρακτηριστικά των Labubu και η τιμολογιακή τους πολιτική
Σχεδιασμένα από τον Χονγκονγκέζο καλλιτέχνη Κάσινγκ Λουνγκ, τα Labubu ανήκουν στη συλλογή «The Monsters» και συνδυάζουν το παράξενο με το αξιολάτρευτο μέσα από το παιχνίδι χρωμάτων και σχεδίασης. Οι συσκευασίες των κουκλών είναι τυφλές, γεγονός που εντείνει την αναμονή και τον ενθουσιασμό για την απόκτηση της έκπληξης που κρύβουν. Οι τιμές κυμαίνονται από 30 έως και πάνω από 100 ευρώ για τις πιο σπάνιες εκδόσεις, κάτι που τα καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικά και συλλεκτικά.
Η αντίδραση του κοινού και οι διαδικτυακές λύσεις
Παρόλο που οι πωλήσεις στα καταστήματα έχουν σταματήσει προσωρινά, η ηλεκτρονική πώληση συνεχίζεται κανονικά, με τους φανατικούς συλλέκτες να εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους κυρίως μέσα από τα social media, επισημαίνοντας προβλήματα πρόσβασης και δυσκολίες στην αγορά. Πολλοί ζητούν από την εταιρεία την υιοθέτηση ηλεκτρονικών κληρώσεων για δικαιότερη κατανομή των διαθέσιμων κουκλών και για να αποφευχθούν μαζικές ουρές και χάος.