15192 Θεσσαλονίκη: Λίστα παραπόνων και αιτημάτων των πολιτών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης
Η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 15192 του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει φωτίσει σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τους κατοίκους της πόλης. Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κώστα Βασιλόπουλο, «μέσω αυτής της γραμμής, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, καταθέτοντας αιτήματα, παράπονα και προτάσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας τους».
Με πάνω από 5.000 κλήσεις να έχουν καταγραφεί μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τα κυριότερα προβλήματα που φαίνεται να απασχολούν τους Θεσσαλονικείς περιλαμβάνουν: 1) την ανάγκη άμεσης αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων, 2) τον εντοπισμό και την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων, τα οποία υπολογίζονται σε 700 και περιορίζουν τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης, 3) αιτήματα για περισσότερες δενδροφυτεύσεις και κλαδέματα, 4) τη σημαντική κατάσταση των οδών και των πεζοδρομίων, και 5) την ανάγκη οριοθέτησης κάδων καθαριότητας. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλόπουλο, «η ανταπόκριση των υπηρεσιών στα αιτήματα των πολιτών εκτιμάται να ξεπερνά το 80%». Οι πολίτες μπορούν εύκολα να εκφράσουν τις ανησυχίες τους μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, η οποία λειτουργεί με αστική χρέωση.
Πηγή: ΕΡΤ