Ψαρίσια Κρίση στον Βόλο: Θυμωμένοι οι Ξενοδόχοι της Περιοχής

Ψαρίσια Κρίση στον Βόλο: Θυμωμένοι οι Ξενοδόχοι της Περιοχής

Νεκρά ψάρια Βόλος: «Το 90% των πελατών έχει φύγει»

Σοβαρές δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες στον τομέα του Τουρισμού στο Βόλο, ιδιαίτερα μετά την κρίση με τα νεκρά ψάρια στον Παγασητικό. Ο Δημήτρης Καραμήτσος, ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στις Αλυκές, δήλωσε στο OPEN πως «το 90% των πελατών έχει φύγει». Ο κ. Καραμήτσος εξήγησε ότι το φαινόμενο ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα, με το ξενοδοχείο του να βρίσκεται σε απόσταση μόλις 20 μέτρων από την παραλία όπου παρατηρήθηκαν τα νεκρά ψάρια. Η δυσοσμία και η αποκρουστική εικόνα ανάγκασαν πολλούς πελάτες να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους.

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στις προκλήσεις που είχαν ήδη προκύψει από τις πλημμύρες της περασμένης χρονιάς, λέγοντας: «Πέρυσι, τα πράγματα ήταν ήδη δύσκολα, με τις επιχειρήσεις στον τομέα της εστίασης να σημειώνουν πτώση 70-80%. Τώρα, είναι σχεδόν 100% οι απώλειες λόγω της κατάστασης».

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Όταν ρωτήθηκε για την αποκατάσταση της κατάστασης, ο κ. Καραμήτσος ανέφερε: «Ακόμα δεν έχουμε σαφή απάντηση για το πότε θα λυθεί το πρόβλημα. Υπάρχει μια συνεχής ανταλλαγή ευθυνών μεταξύ των αρμοδίων. Χρειάστηκαν έξι μέρες για να δούμε τα πρώτα συνεργεία καθαρισμού».

Η καλοκαιρινή τουριστική περίοδος για το Βόλο διαρκεί μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου. Ωστόσο, ο κ. Καραμήτσος προειδοποίησε ότι η κατάσταση είναι κρίσιμη, ειδικά για τους 150 εργαζόμενους που εξαρτώνται από τον τουρισμό στις Αλυκές. «Πρέπει να υπάρξει άμεση στήριξη από την Πολιτεία για να μην μείνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι χωρίς δουλειά» πρόσθεσε.

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ