ΟΠΑΠ: Νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια προωθεί το υπεύθυνο παιχνίδι με φρέσκια δυναμική

ΟΠΑΠ: Νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια προωθεί το υπεύθυνο παιχνίδι με φρέσκια δυναμική

Ο ΟΠΑΠ βγάζει στην επιφάνεια μια φρέσκια καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, τώρα που μπαίνουν οι γιορτές. Χρησιμοποιεί νεανικό στυλ και γλώσσα για να βάλει την ασφάλεια των παικτών μπροστά σε όλο αυτό το διασκέδαμε. Στόχος είναι να πείσει τους παίκτες, ιδίως τους πιο μικρούς σε ηλικία, να βάζουν φρένα ώστε το παιχνίδι να μένει απλά διασκέδαση χωρίς κινδύνους.

Εργαλεία και πιστοποιήσεις για έλεγχο

Βρίσκεσαι σε κατάστημα ΟΠΑΠ ή online; Εκεί παίρνεις εργαλεία για να παίζεις με μέτρο και να κρατάς τα ηνία. Η εταιρεία παίρνει βραβεία και πιστοποιήσεις από οργανισμούς όπως WLA και European Lotteries, ενώ κέρδισε και EGR Awards για τις καινοτόμες ιδέες της. Και οι γιορτές, με όλη αυτή την ένταση, κάνουν τέτοια μηνύματα ακόμα πιο απαραίτητα.

Η νέα καμπάνια δείχνει πώς ο ΟΠΑΠ βάζει τεχνητή νοημοσύνη για να πιάνει από νωρίς την υπερβολική ενασχόληση με τα παίγνια. Κάνει και ενημερωτικές δουλειές στα καταστήματα PLAY, σε αθλητικά και πολιτιστικά events. Όλα αυτά χτίζουν ένα δίκτυο προστασίας.

Πληροφορίες και αυτοέλεγχος online

Στον ιστότοπο του ΟΠΑΠ υπάρχει γωνιά με ό,τι χρειάζεσαι για τα παιχνίδια και το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Μπορείς να κάνεις ένα quiz για να δεις αν το παιχνίδι σου ξεφεύγει από τα όρια της πλάκας. Αυτό το θέμα μένει προτεραιότητα εδώ και χρόνια, και θα δυναμώσει κι άλλο όταν γίνει Allwyn από αρχές 2026.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ