Λυμπερόπουλος Ταξί Θα Γίνουν Γυαλιά Καρφιά Αν Δεν Μπουν Στις Λωφορειολωρίδες

Λυμπερόπουλος Ταξί Θα Γίνουν Γυαλιά Καρφιά Αν Δεν Μπουν Στις Λωφορειολωρίδες

Ένταση επικρατεί μεταξύ αυτοκινητιστών ταξί και Υπουργείου Μεταφορών, με αφορμή το ενδεχόμενο απαγόρευσης κυκλοφορίας ταξί στις λωφορειολωρίδες. Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών, Θύμιος Λυμπερόπουλος, προειδοποιεί για κινητοποιήσεις και εκφράζει την έντονη αντίδραση του κλάδου.

Ρήξη στις σχέσεις Υπουργείου Μεταφορών και αυτοκινητιστών ταξί

Η πρόσφατη δήλωση του αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, σχετικά με την πιθανή απαγόρευση πρόσβασης των ταξί στις λωφορειολωρίδες, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στον κλάδο των ταξί. Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος των αυτοκινητιστών ταξί, εξέφρασε την οργή του κλάδου, τονίζοντας πως οι οδηγοί είναι «ανάστατοι».

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, η επικοινωνία με το γραφείο του Υπουργού ήταν έντονη, με σαφείς προειδοποιήσεις για πιθανές αντιδράσεις. “Βάλατε φωτιά! Μας καλούν εξαγριωμένοι οδηγοί και μας λένε θα τα διαλύσουν όλα” ανέφερε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με δηλώσεις του στην ΕΡΤ.

Ανατροπή συμφωνιών και προειδοποιήσεις

Ο κ. Λυμπερόπουλος κατηγορεί το Υπουργείο για αιφνιδιαστική υπαναχώρηση από συμφωνίες που είχαν επιτευχθεί με τον πρώην υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Οικονόμου.

«Μας είχαν διαβεβαιώσει ότι ο ΚΟΚ, που είχε συνταχθεί μετά από εννέα μήνες δουλειάς, με διαβούλευση και συμμετοχή όλων των φορέων, προέβλεπε την είσοδο των έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες», σημείωσε, καταγγέλλοντας έλλειψη ενημέρωσης και συνεννόησης. Θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός ότι ένας άνθρωπος μόνος του αλλάζει όσα δουλεύτηκαν επί μακρόν, χωρίς καμία διαβούλευση.

Ο συνδικαλιστής δεν δίστασε να επιβεβαιώσει ότι η φράση «θα τα κάνουμε γυαλιά-καρφιά» ειπώθηκε όντως κατά την επικοινωνία του με το Υπουργείο. Επιπλέον, κατήγγειλε διαρροή της συνομιλίας με σκοπό τη σπίλωση του κλάδου, χαρακτηρίζοντας τέτοιες ενέργειες ως «αλητείες».

Ευρωπαϊκή πρακτική και κλιμάκωση κινητοποιήσεων

Ο κ. Λυμπερόπουλος έθεσε το ζήτημα της ευρωπαϊκής σύγκλισης, αναρωτώμενος γιατί η Ελλάδα πρέπει να αποτελέσει εξαίρεση, όταν σε όλη την Ευρώπη τα ταξί έχουν πρόσβαση στις λωφορειολωρίδες. Υποστήριξε ότι τα ταξί δεν παρεμποδίζουν την κυκλοφορία των λεωφορείων, επικαλούμενος στοιχεία του ΟΑΣΑ:

  • Στόχος είναι η γρήγορη και οικονομική μετακίνηση των επιβατών.
  • Θέση σε αμφισβήτηση της αιτιολόγησης της απαγόρευσης.

Τέλος, προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, ξεκινώντας με 24ωρη προειδοποιητική απεργία και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών τη Μεγάλη Τρίτη. Δεν απέκλεισε και νέες δράσεις, αν δεν υπάρξει σαφής δέσμευση από την πλευρά του κ. Κυρανάκη. “Θα πάμε εκεί και θα απαιτήσουμε να μας ακούσει” δήλωσε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας την αποφασιστικότητα του κλάδου.

Αναμένονται εξελίξεις στο θέμα των λεωφορειολωρίδων και της πρόσβασης των ταξί, με πιθανές επιπτώσεις στην κυκλοφορία και τις μεταφορές στην πόλη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ