Καταγγελία κατά της ΕΛΑΣ: Χρόνοι Ανταπόκρισης των Τηλεφωνητών

Καταγγελία κατά της ΕΛΑΣ: Χρόνοι Ανταπόκρισης των Τηλεφωνητών

Μετά από μια καταγγελία πολίτη σχετικά με τους χρόνους αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής (100), η Ελληνική Αστυνομία εξέδωσε ανακοίνωση για να αναφέρει τους χρόνους ανταπόκρισης των τηλεφωνητών.

Χρόνοι Ανταπόκρισης των Τηλεφωνητών στις 17-19 Απριλίου 2024

Κατά τη διάρκεια του τριημέρου 17-19 Απριλίου 2024, που αναφέρεται στην καταγγελία, οι χρόνοι ανταπόκρισης ήταν οι εξής:

  • Από 1 έως 5 δευτερόλεπτα σε 85,52% των κλήσεων
  • Από 6 έως 20 δευτερόλεπτα σε 13,67% των κλήσεων
  • Από 21 έως 30 δευτερόλεπτα σε 0,74% των κλήσεων
  • Από 31 έως 60 δευτερόλεπτα σε 0,07% των κλήσεων

Επιπλέον, οι αστυνομικοί που εργάζονται στο τηλεφωνικό κέντρο λαμβάνουν εκπαίδευση από ειδικευμένους επαγγελματίες με σκοπό τη βελτίωση των ικανοτήτων τους για τη διαχείριση περιστατικών.

Η Ελληνική Αστυνομία είναι αφοσιωμένη στην ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας και την αντιμετώπιση του εγκληματικού φαινομένου, διασφαλίζοντας την προστασία των πολιτών με υψηλό βαθμό ευθύνης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ