Στην εμβληματική της συνέντευξη το 1952 για το περιοδικό «LIFE», η Marilyn Monroe αποκάλυψε ένα μυστικό που έχει μείνει στην ιστορία: «Μόνο το άρωμά μου είναι αυτό που φορώ όταν κοιμάμαι», εννοώντας φυσικά το αξεπέραστο Chanel No. 5.

Το άρωμα αυτό, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1921 από τη διάσημη Coco Chanel, έγινε το αγαπημένο της ηθοποιού, η οποία το διάλεγε ανεξαρτήτως περίστασης και το φόρεσε σε πολλές της δημόσιες και ιδιωτικές στιγμές.

Σήμερα, η Margot Robbie βρίσκεται στο προσκήνιο, αναλαμβάνοντας το ρόλο της πρέσβειρας του Chanel No. 5. Εδώ και πέντε χρόνια, η Robbie μας έχει δώσει πολλές αξέχαστες εμφανίσεις με την παρουσία της στον οίκο Chanel, και τώρα αναλαμβάνει την καμπάνια μιας από τις πιο εμβληματικές αρωματικές δημιουργίες στον κόσμο.

Για να παρακολουθήσει την παράδοση της Coco Chanel, η Margot Robbie φέρνει νέα πνοή στο θρυλικό άρωμα, το οποίο ονομάστηκε «No. 5» από τον αριθμό της τύχης της Coco. Ο αρωματοποιός Ernest Beaux παρουσίασε στη Chanel το πέμπτο δείγμα του και από εκείνη τη στιγμή η ιστορία του άρχισε να γράφεται.

Η αφοσίωση της Chanel στο γυναικείο πνεύμα, που εκφράστηκε κυρίως τη δεκαετία του 1920, συνοδεύεται από τη διαρκή επιτυχία του No. 5. Για περισσότερα από 100 χρόνια, αυτό το άρωμα παραμένει το πιο ευρέως πωλούμενο στον κόσμο, τεκμηριώνοντας την αξία του στον χρόνο. Τώρα, με την Margot Robbie στο ρόλο της πρέσβειρας, επαναβεβαιώνεται η κληρονομιά και η κύρια αποστολή της Coco Chanel να απελευθερώσει τις γυναίκες και να τις ενθαρρύνει να προχωρούν ζητωκραυγάζοντας για τη δύναμή τους.

Το όραμα της Coco Chanel ήταν καθαρό: να αναδείξει τη νέα γυναίκα της εποχής, μία γυναίκα που δεν περιορίζεται σε κανόνες και πατριαρχικά πρότυπα. Το Chanel No. 5, που κρατάει τα σκήπτρα της πώλησης παγκοσμίως εδώ και 103 χρόνια, επαναλαμβάνει την υποσχετική αυτή, καθώς η Margot Robbie αναδεικνύει τη δύναμη της γυναικείας φαντασίας. Αυτή είναι η υπενθύμιση ότι το άρωμά της παρέχει το μυστικό της αυτοπεποίθησης για κάθε γυναίκα που επιθυμεί να επιτύχει τους στόχους της με θάρρος και δύναμη.