Η Νικολούλη για τον Κουσουλό: «Δεν είναι όλα σόου»

Η Νικολούλη για τον Κουσουλό: «Δεν είναι όλα σόου»

Μια δυνατή αντιπαράθεση για τον ρόλο των δημοσιογράφων στα μέσα ενημέρωσης έχει ξεσπάσει στο Χ, με φόντο την υπόθεση της Ειρήνης Μουρτζούκου.

Η δριμεία απάντηση του Πέτρου Κουσουλού στις κριτικές

Ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουσουλός πήρε θέση για τις επιθέσεις που δέχθηκε από την Αγγελική Νικολούλη και χρήστες των κοινωνικών δικτύων αναφορικά με το χειρισμό της υπόθεσης Μουρτζούκου. Σε μήνυμά του στο Χ τόνισε ότι «οι δημοσιογράφοι ΟΦΕΙΛΟΥΝ να παρέχουν περιεχόμενο στο κοινό», επισημαίνοντας ότι η δημοσιογραφία είναι έργο έρευνας και αποκάλυψης, όχι υπογείων συνεργασιών με αρχές ή άτυπης πληροφόρησης.

Η αναγκαιότητα της έρευνας και η κριτική για την τηλεοπτική αισθητική

Ο Κουσουλός υπογράμμισε πως η δημοσιογραφία δεν πρέπει να φοβάται να ερευνά εις βάθος, παραπέμποντας στο σκάνδαλο Watergate ως παράδειγμα επίμονης δημοσιογραφικής δουλειάς. Ταυτόχρονα, πολλοί τηλεθεατές εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για την τηλεοπτική «υπερβολή» στις εκπομπές που πραγματεύονται εγκλήματα, με κριτική για αρνητικά και μακάβρια πλάνα που προβάλλονται σε ώρες που παρακολουθούν ακόμα και παιδιά.

Το δημόσιο μήνυμα της συζύγου του Πέτρου Κουσουλού

Σε μια σπάνια κίνηση, ο Πέτρος Κουσουλός δημοσίευσε στον προσωπικό του Facebook λογαριασμό ένα συγκινητικό μήνυμα της συζύγου του, Ευαγγελίας. Εκείνη εκφράζει τον σεβασμό για τη δημοσιογραφική επιτυχία του στην υπόθεση Μουρτζούκου, χαρακτηρίζοντας την ιστορία που οικοδομεί ως πολύτιμη παρακαταθήκη για τα παιδιά τους, πολύ πιο σημαντική από χρηματικά κέρδη.

Πέτρος Κουσουλός και σύζυγος

Η τηλεοπτική εκμετάλλευση της υπόθεσης Ειρήνης Μουρτζούκου

Η δημοσιότητα που απέκτησε η Ειρήνη Μουρτζούκου μέσα από τα ΜΜΕ δεν ήταν αμιγώς αποτέλεσμα επιχειρηματολογίας, αλλά κυρίως τηλεθέασης. Σύμφωνα με έρευνα της Τζώρτζιας Συρίχα για το youweekly.gr, η Μουρτζούκου αμειβόταν για τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις με ποσά από 200 έως 500 ευρώ, με αποτέλεσμα να μετατραπεί σε σταθερό πρόσωπο των τηλεοπτικών πάνελ.

Με εμφανίσεις που συνδύαζαν θεατρίστικες εκρήξεις και δάκρυα, και χωρίς οικονομική σταθερότητα, κατάφερε να γίνει «αγαπημένο θέμα» της ψυχαγωγικής ενημέρωσης, κυρίως λόγω της διαρκούς ανάγκης των μέσων για δραματικά και θρίλερ θέματα.

Ολόκληρο το φαινόμενο της «τηλεοπτικής εκποίησης» και της ευρείας κάλυψης ερευνών με σκοπό την αύξηση των τηλεθεάσεων αποκαλύπτει μια εικόνα συνενοχής μεταξύ μέσων μαζικής ενημέρωσης και πρωταγωνιστών της υπόθεσης, κάτι που προκαλεί έντονους προβληματισμούς για το ηθικό πλαίσιο της δημοσιογραφίας και των media στην Ελλάδα σήμερα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ