Σύμφωνα με έρευνα της SponsorUnited, οι κορυφαίες επαγγελματικές αθλητικές ομάδες των ΗΠΑ αύξησαν τα έσοδά τους από χορηγίες συνολικά στα 6,7 δισ. δολάρια το 2023, που αντιστοιχούν σε μια αύξηση της τάξης του 17,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Καταδείχνονται επίσης οι αύξηση των εσόδων των ομάδων του MLB κατά 23%, καθώς και η πρώτη ευκαιρία των ομάδων αυτών να πωλήσουν χορηγίες για τις φανέλες τους, καταφέρνοντας να αντλήσουν 129 εκατ. δολάρια σε συνολικά έσοδα.
Επιπλέον, οι ομάδες του NBA κατάφεραν να αποκτήσουν τις περισσότερες χορηγίες για τις φανέλες τους, με 25 από τις 30 ομάδες να κερδίζουν συνολικά 216 εκατ. δολάρια για τη σεζόν 2022/23.
Το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ γυναικών (WNBA) ήταν το ένα μεταξύ των πρωταθλημάτων γυναικών που κατάφερε να κερδίσει τις περισσότερες συμφωνίες χορηγίας, ξεπερνώντας τη National Women’s Soccer League (NWSL) και τη Liga MX Femenil (το μεξικανικό πρωτάθλημα γυναικείου ποδοσφαίρου).
Σύμφωνα με δημοσίευση της εξειδικευμένης ιστοσελίδας της Αργεντινής marketing registrado, η Coca-Cola έκλεισε τις περισσότερες συμφωνίες χορηγίας με παγκόσμιους αθλητικούς οργανισμούς (938), ενώ η Nike είχε τις περισσότερες συμφωνίες που αφορούσαν αθλητές, περίπου 280.