Η πιο πρόσφατη ταινία της σειράς Venom, με τίτλο Venom: The Last Dance, πραγματοποίησε μια μέτρια πρεμιέρα στα παγκόσμια box office, συγκεντρώνοντας συνολικά $175 εκατομμύρια. Στην αμερικανική αγορά, η ταινία απέφερε μόλις $51 εκατομμύρια από 4.131 κινηματογραφικές αίθουσες, αριθμός που ήταν χαμηλότερος από τις αναμενόμενες $65 εκατομμύρια και πολύ λιγότερος σε σύγκριση με τις επιδόσεις προηγούμενων ταινιών της σειράς.
Παρ’ όλα αυτά, οι διεθνείς αγορές απέφεραν τα επιθυμητά έσοδα, με συνολικές εισπράξεις $124 εκατομμύρια. Ιδιαίτερη επιτυχία είχε η Κίνα, η οποία συνεισέφερε $46 εκατομμύρια, σημειώνοντας την καλύτερη πρεμιέρα ταινίας υπερηρώων από το 2019.
Αν και στην αμερικανική αγορά η ταινία δεν κατάφερε να συγκριθεί με τις προηγούμενες επιτυχίες της, η διεθνής της παρουσία τη διατήρησε στην κορυφή, καταφέρνοντας να είναι Νο. 1 και στις δύο αγορές. Σημαντικό ρόλο στη πρεμιέρα της έπαιξαν και τα γεγονότα του World Series με τους Dodgers και Yankees, καθώς και οι πρόωρες εκδηλώσεις του Halloween, οι οποίες επηρέασαν τη ζήτηση στην αγορά εισιτηρίων των ΗΠΑ.
Ενώ το κοινό φαίνεται να έχει θετική στάση απέναντι στην ταινία, κριτικοί δεν την υποδέχθηκαν με τον ίδιο ενθουσιασμό, δίνοντας μόλις 37% στο Rotten Tomatoes και B- βαθμολογία στο CinemaScore. Ο Kelly Marcel έκανε το σκηνοθετικό της ντεμπούτο αναλαμβάνοντας τη σκηνοθεσία, με τον Tom Hardy να επανέρχεται στο ρόλο του αντιήρωα στο κλείσιμο της τριλογίας.
Στις υπόλοιπες θέσεις του box office στις ΗΠΑ, οι ταινίες Smile 2 της Paramount και Conclave εμφανίστηκαν δυναμικά. Το Smile 2 υπέστη πτώση 59% στην δεύτερη εβδομάδα, ενώ το Conclave, που διαπραγματεύεται θέματα γύρω από το Βατικανό με πρωταγωνιστές τους Ralph Fiennes και Stanley Tucci, παρουσίασε καλές επιδόσεις.
Το The Wild Robot συνεχίζει να προσελκύει το κοινό ακόμα και στην πέμπτη εβδομάδα προβολής του, ενώ το We Live in Time, με τους Andrew Garfield και Florence Pugh, σημείωσε την καλύτερη πρεμιέρα για το 2024 έως τώρα, παρόλο που διανεμήθηκε σε περιορισμένες αίθουσες. Εξαιρετικά καλή ήταν και η παρουσία του Anora του Sean Baker, με τα έσοδα ανά αίθουσα να εντυπωσιάζουν.