Ένας απρόσμενος χορός επιτυχίας ξεκίνησε για τον Βασίλη Ζούλια, με έναν “παχυλό” έλεγχο και μια σειρά συμπτώσεων.
Η Συνεργασία του Βασίλη Ζούλια με το “Emily in Paris“
Ο καταξιωμένος Έλληνας σχεδιαστής, Βασίλης Ζούλιας, αποκάλυψε στην εκπομπή “Status” του AstraTV, με τον Κωνσταντίνο Καμέα, πώς μια απλή αποστολή ρούχων οδήγησε σε μια παγκόσμια αναγνώριση μέσω της δημοφιλούς σειράς “Emily in Paris”. Η ιστορία ξεκινά με τον Περικλή Κονδυλάτο, ο οποίος πρότεινε στην Patricia Field, ενδυματολόγο της σειράς, την τελευταία κολεξιόν του Ζούλια. Η Field ενθουσιάστηκε και επέλεξε 25 κομμάτια, εκ των οποίων τα 5 εμφανίστηκαν τελικά στη σειρά.
O Βασίλης Ζούλιας εξομολογήθηκε: “Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, πού να ‘ξερα; Πολλοί με ρωτούσαν πόσα πλήρωσα για να μπω στο Emily in Paris, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν.” Αυτή η απρόσμενη συνεργασία αποδείχθηκε καταλυτική για την καριέρα του.
Το Σακάκι που Άλλαξε τα Πάντα
Όπως ανέφερε ο Βασίλης Ζούλιας, τα 5 κομμάτια άρεσαν ιδιαίτερα στην πρωταγωνίστρια της σειράς. Η ενδυματολόγος Patricia Field εντυπωσιάστηκε, καθώς, όπως του είπε, δεν είχε διαλέξει ποτέ 5 κομμάτια από έναν μόνο σχεδιαστή. “Η καριέρα μου άλλαξε μέσα σε μία νύχτα από εκείνο το σακάκι με τα κίτρινα λουλούδια. Έγινε χαμός από το πρώτο βράδυ που έπαιξε η σειρά,” τόνισε ο σχεδιαστής.
Οι παραγγελίες από όλο τον κόσμο έπεσαν βροχή. “Άκουγα όλη τη νύχτα ειδοποιήσεις στο Shopify από τις παραγγελίες σε όλο τον κόσμο. Εκείνο το βράδυ έδειξαν ενδιαφέρον για μένα από 150 χώρες. Αυτό με έβαλε στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας,” συμπλήρωσε.
Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης του Βασίλη Ζούλια, μπορούν να το βρουν στο βίντεο που ακολουθεί (από το 45ο λεπτό και μετά):