Παναγιώτης Τιμογιαννάκης για τον Μάρκο Σεφερλή: «Δεν αντέχω άλλο το bullying και τη στοχοποίηση που δέχεται»

Παναγιώτης Τιμογιαννάκης για τον Μάρκο Σεφερλή: «Δεν αντέχω άλλο το bullying και τη στοχοποίηση που δέχεται»

Αποκλειστική συνέντευξη του Παναγιώτη Τιμογιαννάκη για το θέατρο και την κριτική σε επιτυχημένες προσωπικότητες.

Ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης μιλά για τον Μάρκο Σεφερλή και την επιτυχία

Ο καταξιωμένος κριτικός κινηματογράφου Παναγιώτης Τιμογιαννάκης εξέφρασε την έντονη θέση του σχετικά με την κριτική που δέχεται ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάρκος Σεφερλής. Όπως τόνισε, η αρνητική στοχοποίηση που αντιμετωπίζει απορρέει αποκλειστικά από την ζήλια για την επιτυχία του, η οποία συχνά λειτουργεί ως πρόφαση για άδικες επιθέσεις και bullying.

«Δεν έχω παρακολουθήσει τις παραστάσεις του για να έχω ολοκληρωμένη άποψη, όμως η διάσταση που έχει πάρει η κριτική εναντίον του είναι ανεπίτρεπτη», δήλωσε ο Τιμογιαννάκης, επισημαίνοντας πως η επιτυχία στον καλλιτεχνικό χώρο συχνά πυροδοτεί έντονα αρνητικά συναισθήματα και κακόβουλες συμπεριφορές.

Οι σκέψεις του Τιμογιαννάκη για το σύγχρονο θέατρο και τις παραστάσεις στην Επίδαυρο

Αναφερόμενος στο θέατρο, ο κριτικός εξήγησε τους λόγους που έχει επιλέξει να απέχει από τις παραστάσεις της Επιδαύρου τα τελευταία χρόνια: «Εδώ και δύο με τρία χρόνια δεν πηγαίνω σε αυτές τις παραστάσεις, διότι προτιμώ έργα που σέβονται και αναδεικνύουν το γνήσιο κείμενο», υπογράμμισε.

Με ιδιαίτερη έμφαση, ο Τιμογιαννάκης αναφέρθηκε στην πρόσφατη προβληματική διασκευή της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή, τονίζοντας πως η παρέμβαση στον κλασικό λόγο χωρίς σεβασμό προς το πρωτότυπο έργο προκαλεί σύγχυση και απογοήτευση.

«Αν κάποιος επιθυμεί να ανανεώσει την «Αντιγόνη», ας γράψει μια δική του εκδοχή ή μια νέα τραγωδία, όπως έκαναν στο παρελθόν ο Μπρεχτ και ο Ανούιγ. Η αλλαγή του πρωτότυπου έργου χωρίς άδεια δημιουργεί παρανοήσεις και υπονομεύει τη θεατρική παράδοση», κατέληξε.

Μια διαφορετική ματιά σε θεατρικές παραστάσεις και καλλιτεχνική δημιουργία

Η θέση του Παναγιώτη Τιμογιαννάκη για το σεβασμό στο κείμενο και τη δημιουργική ακεραιότητα εμπλουτίζει τη συζήτηση γύρω από το ελληνικό θέατρο και υπογραμμίζει την ανάγκη για ποιότητα και αυθεντικότητα στην παρουσίαση των έργων. Η κριτική του στάση προωθεί μια θεατρική κουλτούρα που τιμά τη διαχρονικότητα και την καλλιτεχνική ευθύνη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ