Η Νίκη Λυμπεράκη μίλησε στη Σίσσυ Χρηστίδου για την επιτυχία της, το virality και την viral συνέντευξή της με τον Νίκο Καρβέλα.
Η Νίκη Λυμπεράκη στην εκπομπή “Χαμογέλα και πάλι!”
Η Σίσσυ Χρηστίδου υποδέχτηκε τη Νίκη Λυμπεράκη στην εκπομπή της, “Χαμογέλα και Πάλι!”, την Κυριακή 13 Απριλίου, σε μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης.
Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν, η δημοσιογράφος ρωτήθηκε για τη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στον Νίκο Καρβέλα, η οποία έγινε viral και συζητήθηκε έντονα.
Ο Διάλογος για τον Νίκο Καρβέλα και το Virality
Ακολουθεί ένα απόσπασμα από τον διάλογο:
Σίσσυ Χρηστίδου: Πήγες στα… “νερά” του Νίκου Καρβέλα, είδαμε!
Νίκη Λυμπεράκη: (γελώντας) Ε ρε και λύσσα! Μπράβο, καταρρίψατε το ρεκόρ! Περίμενα βέβαια ότι θα αναφερθείτε σε αυτό μετά τα πρώτα δέκα λεπτά.
Σίσσυ Χρηστίδου: Περίμενες ότι θα προκαλέσει τόση συζήτηση; Σε ενοχλεί που αναφέρεται ακόμα αυτή η συνέντευξη;
Νίκη Λυμπεράκη: Όχι, το καταλαβαίνω. Είναι η λογική του viral: ό,τι γίνεται viral, μένει. Απλά σε εμένα μένουν και άλλα πράγματα από αυτό.
Σίσσυ Χρηστίδου: Είναι στόχος σου το virality;
Νίκη Λυμπεράκη: Όχι, καθόλου. Μάλιστα, αισθάνομαι αρκετά άβολα, ακόμη και όταν συμβαίνει για θετικούς λόγους.
Νίκος Συρίγος: Έχεις ξαναμιλήσει με τον Νίκο Καρβέλα μετά τη συνέντευξη;
Νίκη Λυμπεράκη: Όχι, αλλά ούτε και πριν μιλούσαμε. Τι να πούμε, άλλωστε;
Η Άποψη της Νίκης Λυμπεράκη για το Virality
Η Νίκη Λυμπεράκη εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αισθάνεται άβολα με το virality:
Σίσσυ Χρηστίδου: Τι σε ενοχλεί τελικά στο virality;
Νίκη Λυμπεράκη: Δεν με ενοχλεί το ίδιο το virality, αλλά νιώθω αμήχανα όταν συζητιέμαι. Το εννοώ απόλυτα αυτό. Ακόμη και όταν ακούσω κάτι θετικό για εμένα, δεν μου είναι ευχάριστο. Προσπαθώ να το αποφεύγω, όχι το να συμβεί αναγκαστικά, αλλά το να παρακολουθώ τη συζήτηση αφότου έχει συμβεί.
Η συνέντευξη της Νίκης Λυμπεράκη στη Σίσσυ Χρηστίδου έθιξε σημαντικά θέματα, προσφέροντας μια ειλικρινή και ανθρώπινη εικόνα της δημοσιογράφου. Η συζήτηση για τον Νίκο Καρβέλα και το virality, έφερε στην επιφάνεια σκέψεις για τις επιπτώσεις της δημοσιότητας και την διαχείριση της δημόσιας εικόνας.