Μια συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης παραχώρησε η Μαρία Χατζηστεφανή στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» και τον Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα. Η επιχειρηματίας που βλέπουμε στο “Dragons’ Den” του ANT1 μίλησε για το προκλητικό μήνυμα που έλαβε στα social media, για τη σχέση της με τους υπόλοιπους Dragons, για την απόλυσή της από την τράπεζα, αλλά και για τη συνεργασία της με την Kylie Jenner, όταν ήταν μόλις 16 ετών.
«Μου ήρθε ένα μήνυμα όπου κάποιος μου λέει “κ. Χατζηστεφανή θα ήθελα 10.000 ευρώ για να πάω 2-3 ταξιδάκια αναψυχής. Μπορεί να έχετε τρέλα και να θέλετε να μου τα δώσετε κι εγώ ως αντάλλαγμα θα σας στείλω τα βιντεάκια, πώς ξόδεψα τα χρήματά σας”», είπε αρχικά η Μαρία Χατζηστεφανή και συνέχισε για τις έντονες στιγμές με τους υπόλοιπους Dragons:
«Κάποιες στιγμές, λόγω κούρασης δημιουργείται ένας εκνευρισμός κι αν κάτι δεν πάει καλά, δημιουργηθεί λίγο μια κόντρα, γίνεται μέσα στο πλατό και μετά τα ξεχνάμε».
Όσον αφορά την ενασχόλησή της με τον χώρο της ομορφιάς η επιχειρηματίας είπε: «Από πάρα πολύ μικρή με ενδιέφερε ο κόσμος της μόδας, του στυλ, της ομορφιάς, σπούδασα αγγλική φιλολογία στην Αθήνα και δούλεψα παράλληλα σε κάποια περιοδικά για 4 χρόνια. Είχα πολύ περιέργεια για τον χώρο του business, πήρα μια υποτροφία, βρέθηκα στην Αμερική κι εκεί σπούδασα 2 χρόνια. Όταν τέλειωσα, βρέθηκα σε μια επενδυτική τράπεζα στο Λονδίνο. Μετά από 2 χρόνια άρχισα να γίνομαι πολύ κακή υπάλληλος. Το κατάλαβαν κι αυτοί και με απέλυσαν. Οπότε σκέφτηκα να κάνω τη δική μου εταιρεία. Να βγάλω τα δικά μου προϊόντα από μια συνταγή της γιαγιάς μου από τη Μυτιλήνη που χρησιμοποιούσε ελαιόλαδο, μέλι και ρόδι. Αποφάσισα να κάνω μια σειρά με βάση το ρόδι και για αυτό ονομάζεται η εταιρεία Rodial. Ξεκίνησα από το σπίτι μου, από ένα δωμάτιο».
Για τη συνεργασία της με την Τζένιφερ Λόπεζ και τις αδερφές Καρντάσιαν, η Μαρία Χατζηστεφανή αποκάλυψε: «Από πολύ νωρίς κάναμε διάφορες επαφές με ατζέντηδες στο Χόλιγουντ και μου ήρθε ένα mail, από ένα πάρτι που γίνονταν μετά τα Όσκαρ, να δώσω 2,500 κομμάτια ενός προϊόντος μου, δωρεάν.
Μετά από αυτό είχαμε την Τζένιφερ Άνιστον και την JLo, να δώσουν συνέντευξη και να μιλήσουν για αυτό το προϊόν. Με τις Καρντάσιαν, δουλέψαμε μέσω ενός make up artist, που του είχαμε στείλει μερικά προϊόντα. Χρησιμοποίησε στην Κάιλι Τζένερ, το έβαλε στο Instagram, επικοινωνήσαμε με την Κρις Τζένερ της είπαμε να κάνουμε μια καμπάνια και περιέργως συμφώνησε. Η Κάιλι στα 16 της που ήρθε το πρωί στο Λονδίνο, ήταν μακιγιαρισμένη, με μαλλιά, με τα ρούχα και ήταν όλη μέρα σοβαρή επαγγελματίας, δεν καταλάβαινε τίποτα».