Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη, ο θρύλος της ελληνικής μουσικής, Κώστας Χατζής, ανοίγει την καρδιά του, μιλώντας για την προσωπική του ζωή, την οικονομική του στάση απέναντι στα χρήματα και κυρίως, εκφράζοντας την ανησυχία του για την κατάσταση της υγείας της Μαρινέλλας, μιας είδησης που προκαλεί προβληματισμό στον καλλιτεχνικό κόσμο.
Η Φιλοσοφία του Κώστα Χατζή για τα Χρήματα και την Οικογένεια
Ο Κώστας Χατζής, ένα όνομα συνυφασμένο με το ελληνικό τραγούδι για δεκαετίες, δίνει μια σπάνια ματιά στην προσωπική του φιλοσοφία, μακριά από τη λάμψη της σκηνής. Απαντώντας σε ερωτήσεις του περιοδικού «Λοιπόν», ο καλλιτέχνης τονίζει ότι η περιουσία για τον ίδιο δεν ήταν αυτοσκοπός. «Όταν κέρδισα λεφτά, πήρα στη μάνα μου σπίτι, αυτό με ένοιαζε, να έχουν και οι αδελφές μου ένα σπίτι», δηλώνει χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως η κίνητρό του ήταν πάντοτε η οικογένεια. Αυτή η δήλωση αναδεικνύει την ανιδιοτελή του στάση και την αφοσίωσή του στους οικείους του, μια πτυχή του χαρακτήρα του που συχνά παραβλέπεται στη δημόσια εικόνα των καλλιτεχνών.
Η Αυθεντία του Χατζή στη Σκηνή και η Κοινωνική Ευαισθησία
Ο Κώστας Χατζής δεν ήταν ποτέ ένας τραγουδιστής που αρκούνταν στο να διασκεδάζει. Η καλλιτεχνική του πορεία χαρακτηρίστηκε από ένα έντονο κοινωνικό και πολιτικό σχόλιο, κάτι που τον καθιέρωσε ως φωνή της συνείδησης για ένα μεγάλο μέρος του κοινού. «Εμένα με αγάπησε ο κόσμος γιατί έλεγα αυτά που ήθελαν να ακούνε», εξηγεί, προσθέτοντας: «Αναφέρομαι στα ανθρώπινα δικαιώματα και στο ότι κατήγγελλα την πολιτεία με σεβασμό». Αυτή η προσέγγιση στο τραγούδι, όπου ο καλλιτέχνης λειτουργεί και ως κοινωνικός σχολιαστής, είναι ένα στοιχείο που τον διαφοροποίησε από πολλούς συγχρόνους του και του χάρισε διαχρονική εκτίμηση. Η άρνησή του να ασχοληθεί με την πολιτική, παρά τον σεβασμό που τρέφει, υπογραμμίζει την επιθυμία του να παραμείνει πιστός στο ρόλο του καλλιτέχνη-κριτικού.
Ανησυχία για την Υγεία της Μαρινέλλας: Μια Είδηση που Προκαλεί Θλίψη
Το πιο συναισθηματικό κομμάτι της συνέντευξης αφορά την Μαρινέλλα, με την οποία ο Κώστας Χατζής μοιράστηκε μια από τις πιο εμβληματικές και επιδραστικές συνεργασίες στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού, με αποκορύφωμα τη δισκογραφική δουλειά «Ρεσιτάλ» (1976). Η αποκάλυψη του Χατζή ότι η Μαρινέλλα «δεν είναι καλά, δυστυχώς» και ότι «στην κατάστασή της δεν κάνει να συγκινηθεί καθόλου» προκαλεί έντονη ανησυχία στον καλλιτεχνικό κόσμο και τους θαυμαστές της.
Ο Χατζής, ο οποίος ενημερώνεται για την κατάσταση της υγείας της από την κόρη της Μαρινέλλας, αποκαλύπτει την αδυναμία τους να την επισκεφθούν, ακόμη και κατά τη νοσηλεία της, λόγω των ιατρικών οδηγιών. Αυτό τονίζει την σοβαρότητα της κατάστασης και την ανάγκη για προστασία της μεγάλης ερμηνεύτριας. Η φράση «Δεν επιτρέπεται και αυτό πρέπει να το σεβόμαστε» δείχνει τον απόλυτο σεβασμό προς την ιδιωτικότητα και την ιατρική περίθαλψη της Μαρινέλλας.
Η είδηση αυτή, από τα πλέον αξιόπιστα χείλη ενός ανθρώπου που μοιράστηκε τόσο πολλά με τη Μαρινέλλα, αποτελεί μια συγκινητική μαρτυρία για την ατελείωτη φιλία και τον αμοιβαίο σεβασμό μεταξύ δύο κορυφαίων προσωπικοτήτων του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού. Οι λεπτομέρειες είναι ελάχιστες, αλλά ο τόνος του Χατζή είναι αρκετός για να μεταδώσει το βάθος της ανησυχίας του για την πορεία της υγείας της Μαρινέλλας, μιας φωνής που έχει σημαδέψει γενιές Ελλήνων.