Γιώργος Αϊβάζογλου: Νέος Διευθυντής του NBA στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή

Γιώργος Αϊβάζογλου: Νέος Διευθυντής του NBA στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή

Ο Γιώργος Αϊβάζογλου αναλαμβάνει τα ηνία ως Managing Director του NBA Ευρώπης και Μέσης Ανατολής.

Μέχρι πρότινος, ο Αϊβάζογλου διατηρούσε τη θέση του προσωρινού Managing Director για την περιοχή EME και από τον Ιούνιο του 2020 ηγήθηκε του τμήματος πελατειακής εμπλοκής και άμεσων πωλήσεων του NBA. Θα συνεχίζει να εργάζεται στα γραφεία του NBA στο Λονδίνο και θα αναφέρεται στον αναπληρωτή κομισάριο και Chief Operating Officer, Mark Tatum.

Με σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας στους τομείς των ψηφιακών μέσων, της ψυχαγωγίας και του αθλητισμού, ο Γιώργος Αϊβάζογλου θα έχει την ευθύνη για τις επιχειρηματικές και αθλητικές δραστηριότητες της λίγκας στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Στόχος του είναι η αύξηση της δημοτικότητας και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ΝΒΑ στην περιοχή.

Κατά την παραμονή του στο NBA, ο Αϊβάζογλου έχει επιφέρει σημαντικές εξελίξεις, ενισχύοντας τις πρωτοβουλίες της λίγκας και οδηγώντας σε ρεκόρ αριθμών συνδρομητών και θεατών στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες. Για την περασμένη σεζόν, η εφαρμογή του NBA κατέγραψε πάνω από 1 δισεκατομμύριο προβολές βίντεο, ενώ οι 18 τοπικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σημείωσαν σημαντική αύξηση στην επισκεψιμότητα. Ανάμεσα στις στρατηγικές του, αξίζει να αναφερθεί η πρόοδος της συνεργασίας του ΝΒΑ με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι, φέρνοντας ζωντανές αναμεταδόσεις αγώνων και προγράμματα ανάπτυξης του μπάσκετ για νέους.

«Ο Γιώργος έχει σταθεί κρίσιμος παράγοντας στις προσπάθειές μας για τη διάδοση του μπάσκετ στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή τα τελευταία τέσσερα χρόνια, και είμαι πεπεισμένος ότι είναι ο κατάλληλος για να καθοδηγήσει τις δράσεις μας εκεί», ανέφερε ο Mark Tatum. «Η επιχειρηματική του σκέψη και η εις βάθος γνώση των μέσων ενημέρωσης και της αθλητικής βιομηχανίας θα είναι κρίσιμη για την επέκταση της παρουσίας του ΝΒΑ στην περιοχή».

«Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τις ομάδες μας στη Λονδίνο, τη Μαδρίτη και τα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο για να προωθήσουμε το μπάσκετ και το ΝΒΑ σε νέα ύψη στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Αϊβάζογλου. «Το μπάσκετ έχει μάλλον πλούσια προκαταρκτική ιστορία στην περιοχή, αλλά πιστεύω ότι μόλις αρχίζουμε να εξερευνούμε τις δυνατότητες ανάπτυξης που έχουμε».

Προτού ενταχθεί στο NBA, ο Αϊβάζογλου υπηρέτούσε ως Chief Marketing Officer στην Eurosport, ηγούμενος των διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ της για την προσέλκυση και διατήρηση συνδρομητών. Έχει επίσης εργαστεί στην fintech startup Ezbob και σε ηγετικές θέσεις στις Sky και T-Mobile International, καθώς και στη Sense, μία φιλανθρωπική οργάνωση στο Ηνωμένο Βασίλειο που υποστηρίζει άτομα με περιορισμένη όραση και ακοή.

Καταγόμενος από τη Θεσσαλονίκη, ο Γιώργος Αϊβάζογλου διαθέτει μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχίο στις διεθνείς επιχειρήσεις και τα οικονομικά από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ