Ο Παναθηναϊκός βραβεύτηκε στα κορυφαία Devotion Marketing Awards της EuroLeague 2024/25, κερδίζοντας το χρυσό βραβείο για το καινοτόμο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του.
Ένα μοναδικό τουρνουά αφιερωμένο στον Παύλο Γιαννακόπουλο
Το εξαιρετικό γεγονός που πραγματοποιήθηκε στο Παναθηναϊκό Στάδιο, το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», καθήλωσε τους φίλαθλους με τη συμμετοχή κορυφαίων ομάδων όπως ο Παναθηναϊκός, η Παρτιζάν Βελιγραδίου, η Εφές και η Μακάμπι Τελ Αβίβ, αφήνοντας ιστορικό αποτύπωμα στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.
Βραβεύσεις και αναγνώριση
Στην εκδήλωση ξεχώρισαν επίσης η Φενέρμπαχτσε και η Ζάλγκιρις, που κατάφεραν να κερδίσουν το χάλκινο και το ασημένιο βραβείο αντίστοιχα, αναδεικνύοντας τη σημασία της στρατηγικής μάρκετινγκ και των κοινωνικών πρωτοβουλιών στο υψηλότερο επίπεδο των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
Η αξία του κοινωνικού προγράμματος του Παναθηναϊκού
Ο Παναθηναϊκός επενδύει σταθερά σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, προωθώντας αξίες όπως η κοινωνική αλληλεγγύη, η βιωσιμότητα και η αθλητική παιδεία, στοιχεία που απέδωσαν με τη σημαντική αυτή τιμητική διάκριση.
Κορυφαίες στιγμές από το τουρνουά και τα βραβεία
Gold Marketing Award | EuroLeague Devotion Awards 2025
Grateful to receive this year’s Gold Marketing Award – a recognition of the passion, creativity, teamwork, and dedication that drive everything we do.
Proud to see projects like the Pavlos Giannakopoulos Tournament -… pic.twitter.com/zFygKuxtuY
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) July 3, 2025
Devotion Marketing Awards 2024-25 are in!
@Paobcgr
@bczalgiris
@FBBasketbolCongratulations! pic.twitter.com/NFqmgxN4oR
— EuroLeague (@EuroLeague) July 3, 2025
Στρατηγική εργασίας με βάση το πάθος και τη δημιουργικότητα
Η ανάδειξη του Παναθηναϊκού στη θέση αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της ομαδικής δουλειάς, της αφοσίωσης και της δημιουργικότητας που χαρακτηρίζουν τη μάρκα και τις πρωτοβουλίες του, εδραιώνοντάς τον ως πρότυπο στον χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και της κοινωνικής ευθύνης στην Ευρώπη.