Βασισμένο στο αρχέγονο, εντυπωσιακό Volvo P1800 της δεκαετίας του ‘60, το Cyan GT είναι μια χειροποίητη εκσυγχρονισμένη εκδοχή του που χρειάστηκε 15 μήνες για να κατασκευαστεί.
Το restomod αυτό, δηλαδή την κατασκευή του Ρ1800 με τεχνολογίες του σήμερα, υπογράφει το παρακλάδι αυτοκινήτων δρόμου που άνοιξε η σουηδική αγωνιστική ομάδα Cyan Racing. Και δεδομένου ότι αρχικό restomod P1800 Cyan του 2020 κοστίζει σχεδόν 700 χιλιάδες ευρώ, η τιμή του Cyan GT θα πλησιάζει ακόμα και το εκατομμύριο.
Η Cyan Racing είχε παρουσιάσει την πρώτη εκδοχή του restomod αυτού το 2020, και τώρα η καινούρια διαθέτει πιο μαλακή ανάρτηση για βελτιωμένη άνεση στα ταξίδια. Για τον ίδιο λόγο, βελτιώθηκε η ηχομόνωση της καμπίνας με τεχνολογίες ακύρωσης των εξωτερικών ήχων, και ο κινητήρας απέκτησε πιο ομαλή καμπύλη ροπής για την έμφαση στις μεγάλες αποστάσεις παρά στην εκρηκτικότητα.
Η ασφάλειά του ενισχύθηκε με αλουμινένιο roll-cage, που βασίζεται πάνω σε αμάξωμα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Η κατασκευή του αυτοκινήτου, φυσικά σε πολύ περιορισμένα αντίτυπα, γίνεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας.
Το P1800 Cyan GT κινείται από τον ίδιο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 Turbo που προέρχεται από το αγωνιστικό Volvo S60 TC1 και έχει και το Ρ1800 Cyan. Αποδίδει 414 ίππους στην ισχυρότερη ρύθμισή του. Μπορεί να ρυθμιστεί και στους 345 hp, αλλά σε κάθε περίπτωση μεταδίδει την ισχύ του στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων της Holinger.
Παρά τη δυσθεώρητη τιμή του Volvo P1800 Gyan GT, ήδη ο πρώτος πελάτης της σουηδικής εταιρείας από τις Ηνωμένες Πολιτείες κατέθεσε το ποσό και παρέλαβε το δικό του αντίτυπο, στο πράσινο κρεμ χρώμα της ελιάς με κρεμ εσωτερικό. Και ένα δεύτερο αντίτυπο είναι ήδη στα σκαριά.