Η Toyota βρίσκεται ήδη στη φάση των δοκιμών για την εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης της αναγεννημένης της Sportscar, που θα φορά τον εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της BMW.
Μετά το 2020, όταν η Toyota ξαναφέρει στη ζωή τη θρυλική Supra την δεκαετία του ’80, το Ιαπωνικό sports-coupe έχει επεκταθεί για να περιλαμβάνει πολλές και διάφορες εκδόσεις – μεταξύ άλλων την προσθήκη του τετρακύλινδρου turbo κινητήρα 2.0 λίτρων. Αργότερα, προστέθηκε και η επιλογή μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, για μια πιο παραδοσιακή οδηγική εμπειρία.
Τώρα, η Gazoo Racing προχωράει γρήγορα με την ανάπτυξη της υψηλότερης επίδοσης έκδοσης της νέας Supra, την GRMN, η οποία έχει ήδη παρατηρηθεί στις δοκιμές εξέλιξής της στη γερμανική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, με το ειδικό καμουφλάζ που καλύπτει όλες τις κατασκευές της Gazoo.
Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι η Supra GRMN θα φορά τον εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα της BMW M4 χωρητικότητας 3.0 λίτρων, αποδίδοντας 480 ίππους και ροπή 550 Nm. Αυτός ο κινητήρας συνοδεύεται είτε από 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είτε από 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και επιτρέπει στην M4 να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα (ή σε 4,3 δευτερόλεπτα με το μηχανικό κιβώτιο).
Ωστόσο, από τις πρώτες εικόνες της Supra GRMN με το GR καμουφλάζ αποκαλύφθηκε ότι το Ιαπωνικό αυτοκίνητο θα έχει πιο δυναμικό splitter στο προφυλακτήρα και μεγαλύτερη πίσω αεροτομή. Η αεροτομή μοιάζει με αυτή της GR Supra 35ης Επετείου, αλλά έχει διαφορετική βάση και λεπτομέρειες.
Επίσης, το αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε στο Νίρμπουργκρινγκ φαίνεται να έχει χαμηλότερα ρυθμισμένη ανάρτηση (με αντίστοιχες αγωνιστικού τύπου αναρτήσεις) και ελαφρύτερες κράματος ζάντες, ενώ διαθέτει επίσης βελτιωμένο σύστημα φρένων με μεγαλύτερα δισκόφρενα και δαγκάνες.
Η εξέλιξη της Toyota Supra GRMN έχει υποστεί φήμες εδώ και αρκετούς μήνες, αλλά τώρα φαίνεται να είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει. Πληροφορίες αναφέρουν ότι πιθανώς θα παρουσιαστεί πριν το τέλος του 2023.