Το Volkswagen T1 κυκλοφορεί πλέον σε σιδηροδρομικές ράγες

Το Volkswagen T1 κυκλοφορεί πλέον σε σιδηροδρομικές ράγες

Με αφορμή την προσεχή εκδήλωση “Bulli & Coffee”, που θα λάβει χώρα στις 2 Ιουνίου 2024 στο Ανόβερο, λόγω της Διεθνούς Ημέρας Λεωφορείων VW, η εταιρεία παρουσιάζει το Draisinen Bulli.

Ναι, είναι αλήθεια. Χωρίς τιμόνι, προέρχεται από το μακρινό 1955. Αυτό το πολύ ιδιαίτερο λεωφορείο ήταν κατασκευασμένο για να κινείται αποκλειστικά σε σιδηροδρομικές ράγες. Στα μέσα της δεκαετίας του ’50, ο γερμανικός σιδηρόδρομος χρειαζόταν μικρά οχήματα εξυπηρέτησης για τις γραμμές.

Αντί να δημιουργήσουν κάτι νέο, η εταιρεία αποφάσισε να συνδυάσει το δημοφιλές van με ένα πλαίσιο από τρένο. Η Martin Beilhack (Ροζένχαϊμ) και η Waggon and Maschinenbau GmbH Donauworth ήταν υπεύθυνες για την κατασκευή των 15 κομματιών του Klv-20 σε ένα χρόνο.

Το Klv-20 εξυπηρετούσε διάφορες εργασίες επιθεώρησης και επισκευής στο σιδηροδρομικό δίκτυο για περίπου 20 χρόνια και εξοπλιζόταν με κινητήρα 28 ίππων και υδραυλικό μηχανισμό ανύψωσης και περιστροφής, που επέτρεπε σε έναν άνθρωπο να το σηκώσει και να το γυρίσει πάνω στις ράγες.

Μετά την απόκτησή του από έναν συλλέκτη το 1988, το μοντέλο αυτό αποτελεί πλέον μέρος της συλλογής της Volkswagen Commercial Vehicles στο Ανόβερο. Έτσι, μην εκπλαγείτε εάν δείτε ένα T1 να κινείται πάνω στις ράγες τρένου την επόμενη φορά που βρεθείτε στην περιοχή!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ