Η νέα γενιά του Volkswagen T-Roc R φέρνει αλλαγές στον κινητήρα, που δανείζεται από το Golf R όπως και ο παλιός. Αυτή τη φορά, προσθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία για να ταιριάξει με τους νέους κανόνες. Το μοντέλο εμφανίζεται το 2027, λίγο μετά την αποκάλυψη της βασικής έκδοσης.
Κινητήρας και μετάδοση: ίδιος με Golf R, plus υβριδικό boost
Χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο κίνησης με το νέο Golf R, αλλά με mild-hybrid σύστημα. Δεν αλλάζει η ισχύς – μένει στους 333 ίππους και 400 Nm ροπής. Βοηθάει όμως να περάσει τις Euro 7 προδιαγραφές, που έρχονται σύντομα.
Συνδυάζεται με 7τάχυτο DSG κιβώτιο και το ενημερωμένο 4MOTION σύστημα τετρακίνησης. Προαιρετικά, βάζει εξάτμιση Akrapovič από τιτάνιο με τέσσερις απολήξεις, ακριβώς όπως στο Golf R. Το T-Roc R βασίζεται πλέον στην MQB Evo πλατφόρμα, παίρνοντας και κομμάτια από το Golf GTI Edition 50.
Εξωτερικό και εσωτερικό: μεγαλύτερες ζάντες, νέα bumpers
Βάζει ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά πλάτους 245 χιλιοστών, 30 χιλιοστά πιο φαρδιά από πριν. Στο καμουφλαρισμένο πρωτότυπο φάνηκαν οι νέοι sport προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω – μόνο για την R έκδοση. Η δεύτερη γενιά T-Roc βγήκε πρόσφατα στο Μόναχο (διαβάστε εδώ τις εντυπώσεις μας από την παρουσίαση).
Μέσα, δεν έχει δείξει ακόμα, αλλά έρχεται ψηφιακός πίνακας με R γραφικά. Νέο σπορ τιμόνι. Και καινούργια καθίσματα εμπρός, σπορ στυλ.
Παραγωγή ξεκινάει Οκτώβριο 2027.