Ο πολυαναμενόμενος διάδοχος της Bugatti Chiron αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο μήνα. Ο κινητήρας του θα είναι ατμοσφαιρικός V16 και θα συνδυαστεί με υβριδικό σύστημα.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, Mate Rimac, αρχικά σχεδιάζονταν ένα ηλεκτρικό SUV coupe, όμως τελικά οι προτεραιότητες άλλαξαν. Έτσι, αντί για αυτό, αναμένουμε με ανυπομονησία ένα hypercar με εξωπραγματική ιπποδύναμη και εξαιρετικές επιδόσεις.
Το σχήμα του αμαξώματος έχει ήδη αποκαλυφθεί εν μέρει, ενώ τώρα έρχονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί. Αν και η λεπτομέρειες παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό, έχει διαρρεύσει ότι αυτή τη φορά δεν θα υπάρχουν υπερσυμπιεστές, σε αντίθεση με την Chiron που φορούσε W16 με τέσσερα turbos.
Ο κινητήρας αυτού του hypercar θα είναι ένας ατμοσφαιρικός V16 που θα έχει μήκος 1 μέτρο, 40 εκατοστά μεγαλύτερος σε σχέση με την Chiron. Παρά το υβριδικό σύστημα, το σχήμα του αυτοκινήτου θα παραμείνει παρόμοιο. Ο Rimac, παρ’ όλη τη δημοφιλία του στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποφάσισε ότι αυτή ήταν η ιδανική επιλογή για αυτό το μοντέλο.
Ο κινητήρας αναμένεται να παράγει πάνω από 1.000 ίππους, ίσως περισσότερους από τους 1.587 του W16. Μετά από δεκαετίες, αυτό θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα διαθέτει τέτοιο κινητήρα, με το τελευταίο παράδειγμα να είναι το Cizeta-Moroder V16T το 1991.