Η Volkswagen ετοιμάζει μια επαναστατική έκδοση για το ηλεκτρικό citycar ID.2, με έμφαση στις αυξημένες επιδόσεις και την πρωτοποριακή τεχνολογία κινητήρων.
Το νέο ID.2 R: Το κορυφαίο ηλεκτρικό hot-hatch της Volkswagen με 400 ίππους
Η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει μια έκδοση R για το ηλεκτρικό της μοντέλο ID.2, η οποία αναμένεται να αποδίδει πάνω από 400 ίππους. Το ID.2 R θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen που θα ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρες εντός των τροχών, στη βάση ενός καινοτόμου συστήματος τετρακίνησης, προσφέροντας κορυφαία χαρακτηριστικά ευελιξίας και απόδοσης.
Κινητήρες πλήμνης και νέα τετρακίνηση υψηλών επιδόσεων
Το ID.2 R θα χρησιμοποιεί έναν παραδοσιακό εμπρόσθιο ηλεκτροκινητήρα, όπως το ID.2 GTI, συνδυασμένο με δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες πλήμνης στους πίσω τροχούς. Αυτή η πρωτοποριακή διάταξη επιτρέπει τη βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής, ενώ διατηρεί τον χώρο του πορτ-μπαγκάζ αλώβητο, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για ένα σπορ ηλεκτρικό hatchback.
Αγωνιστικές επιδόσεις και κορυφαία ευελιξία
Με αναμενόμενη ισχύ γύρω στους 400 ίππους, το ID.2 R στοχεύει να συναγωνιστεί ακόμη και το Renault 5 Turbo 3E. Η νέα τετρακίνηση και η λεπτομερής ρύθμιση του πλαισίου θα του προσφέρουν επιδόσεις hyper-hatch χωρίς επιπλέον βάρος και κόστος, στοιχεία κρίσιμα για τη βιωσιμότητα της κατηγορίας.
Ντεμπούτο και τεχνική συνεργασία από τα Βαλκάνια
Το ID.2 θα κάνει την εμφάνισή του το 2026, ενώ το R αναμένεται να ακολουθήσει με την υποστήριξη ειδικού συνεργάτη από τα Βαλκάνια, ο οποίος εξειδικεύεται σε ελαφριά συστήματα κινητήρων πλήμνης υψηλής απόδοσης.
Συνδυάζοντας επιδόσεις και χαμηλό βάρος
Η προσέγγιση της Volkswagen μέσω της σειράς R επιδιώκει την ελαχιστοποίηση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα την επιτάχυνση και πρόσφυση ενός τετρακίνητου hot-hatch. Με αυτό τον τρόπο, το ID.2 R θα προσφέρει μοναδική οδηγική εμπειρία, συνδυάζοντας ισχύ, ευελιξία και πρακτικότητα.
Μελλοντικές εφαρμογές και επέκταση στην κατηγορία SUV
Η καινοτόμος τεχνολογία κινητήρων πλήμνης θα επιτρέψει επίσης τη χρήση τετρακίνησης σε μικρά crossovers και SUV, διατηρώντας το χώρο αποσκευών και την ευελιξία. Η Volkswagen φαίνεται να ετοιμάζει ακόμα και off-road εκδόσεις του ID.2 Crossover, σε μία νέα τάση που ακολουθούν και ορισμένοι ανταγωνιστές όπως το Renault 4 και το Fiat Grande Panda.
Μια νέα πλατφόρμα για μέγιστη ευελιξία σε μοντέλα και κατηγορίες
Βασισμένη στην επόμενης γενιάς αρχιτεκτονική SSP, η Volkswagen στοχεύει στην δημιουργία μιας κοινής πλατφόρμας όπου θα συνυπάρχουν εμπρόσθια, πισωκίνητα και τετρακίνητα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό εξασφαλίζει σταθερό ύψος πατώματος, <strongχωρητικότητα χώρων και οικονομία κλίμακας για πιο προσιτές λύσεις στην αγορά.
Η επανάσταση στο ηλεκτρικό citycar της Volkswagen είναι προ των πυλών, με το ID.2 R να υπόσχεται όχι μόνο εντυπωσιακές επιδόσεις αλλά και έξυπνη οδηγική τεχνολογία, που θα αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία των compact ηλεκτρικών hatchbacks.