Η Ferrari, ο διάσημος ιταλικός κατασκευαστής αυτοκινήτων, έρχεται να ηρεμήσει τις ανησυχίες των πελατών της με μια πρωτοβουλία.
Η Ferrari σχεδιάζει να προσφέρει μια εκτεταμένη εγγύηση για τα μελλοντικά της υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με στόχο να καθησυχάσει τις ανησυχίες σχετικά με τα παλαιότερα συστήματα μπαταριών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ferrari θα προσφέρει μια ετήσια συνδρομή με κόστος περίπου 7.000 ευρώ (ή 7.500 δολάρια) για μπαταρίες. Με αυτήν την υπηρεσία, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα για αντικατάσταση της μπαταρίας σε υβριδικά μοντέλα, όπως το plug-in υβριδικό SF90 Stradale που κοστίζει 418.000 ευρώ, μετά από οκτώ χρόνια, καλύπτοντας έτσι πιθανά προβλήματα.
Κάποιες επώνυμες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Bugatti και η Aston Martin, χρεώνουν υψηλά ποσά για την συντήρηση των οχημάτων τους, προσφέροντας έτσι επιπλέον εσοδεία.
Το Valkyrie των 3 εκατομμυρίων δολαρίων της Aston Martin απαιτεί περίπου 450.000 δολάρια για τρία χρόνια, ενώ μια τετραετής εγγύηση για το ίδιο ποσό με τη Bugatti Chiron επιστρέφει περίπου 170.000 δολάρια στους οδηγούς.
Ένας εκπρόσωπος της Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει το σχέδιο της συνδρομής για τις μπαταρίες.
Η Ferrari θα προσφέρει την ίδια υπηρεσία και για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του επόμενου έτους, σύμφωνα με αναφορές. Επιπλέον, μια δεύτερη αντικατάσταση της μπαταρίας έχει προγραμματιστεί αυτόματα στο 16ο έτος του οχήματος. Όλα τα μοντέλα τους καλύπτονται από μια τυπική τριετή εγγύηση. Για τα υβριδικά, η εγγύηση επεκτείνεται σε πέντε χρόνια για την μπαταρία και τα σχετικά εξαρτήματα.
Η υπηρεσία συνδρομής για τις μπαταρίες είναι μέρος της στρατηγικής του Διευθύνοντος Συμβούλου Benedetto Vigna για την ανακάλυψη νέων πηγών εσόδων. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, η εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της αξίας μεταπώλησης των οχημάτων της, καθώς επίσης και στην υπέρβαση της ανησυχίας των καταναλωτών γύρω από τη μετάβαση από τους κινητήρες με εσωτερική καύση.
Τα υβριδικά μοντέλα αντιπροσωπεύουν περίπου το μισό των πωλήσεων τελευταία. Το σύνολο των πωλήσεων την προηγούμενη χρονιά ανήλθε σε λιγότερα από 14.000 αυτοκίνητα, με τα μοντέλα της Ferrari να εξαντλούνται συνήθως πολύ γρήγορα.
Η βιομηχανία αυτοκινήτου θα συνυπάρξει με την τεχνολογία EV και τους κινητήρες με εσωτερική καύση επί πολλά χρόνια, εξυπηρετώντας τόσο τους παραδοσιακούς πελάτες όσο και τους νεοεισερχόμενους με διαφορετικές προτιμήσεις, και συμμορφούμενη με τις αυστηρότερες ρυθμίσεις για τις εκπομπές CO2. Ο Vigna έχει δεσμευτεί να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση, ακόμη και όταν η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνεται στην αγορά.