Test drive Honda HR-V e:HEV

Test drive Honda HR-V e:HEV

Μέχρι να περάσουμε στην ηλεκτροκίνηση, η Honda δεν καθίσταται αδρανής. Οι Ιάπωνες επενδύουν στην υβριδική τεχνολογία και την εξελίσσουν με σκοπό να επιτύχουν την απόλυτη συνύπαρξη μεταξύ των εσωτερικών κινητήρων καύσης, ηλεκτρικών κινητήρων και μπαταριών. Τώρα, κάθε καινούργιο αυτοκίνητο της Honda που κυκλοφορεί στην Ευρώπη είναι υβριδικό.

Ωστόσο, προτού φτάσει αυτή η στιγμή, το νέο HR-V τρίτης γενιάς έρχεται να δώσει στη Honda μία πιο ευρωπαϊκή χροιά. Αυτό δεν αφορά μόνο την τεχνολογία, που προσαρμόζεται στις αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και τον σχεδιασμό. Εξωτερικά, οι αναλογίες του αυτοκινήτου, η σιλουέτα κούπε, και η εντυπωσιακή μεγάλη γρίλια, που μπορεί να βαφτεί στο χρώμα του αυτοκινήτου, ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων για ένα σύγχρονο SUV. Το HR-V e:HEV, με τα τρία τελευταία γράμματα να υποδηλώνουν το Hybrid Electric Vehicle, ενσωματώνει την κλασική αισθητική της Honda.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Στο εσωτερικό του νέου HR-V, η Honda έχει δημιουργήσει έναν χώρο που εκμεταλλεύεται κάθε λεπτομέρεια προς όφελος των επιβατών. Παρόλο που μπορεί να δώσει την εντύπωση ότι το νέο HR-V έχει μεγαλώσει, στην πραγματικότητα διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο μοντέλο που αντικατέστησε (το μήκος του φθάνει τα 4,34 μέτρα). Και αυτό οφείλεται σε καινοτομίες όπως η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από τα εμπρός καθίσματα και η τοποθέτηση της υβριδικής μονάδας (IPU) στον χώρο του κινητήρα, που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την άνεση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Δύο επιβάτες στο πίσω κάθισμα, ακόμη και αν έχουν ύψος 1,85 μέτρα, διαθέτουν επαρκώς χώρο για τα πόδια, χωρίς το συνηθισμένο τούνελ, αλλά ο τρίτος επιβάτης στη μέση δεν απολαμβάνει την ίδια άνεση λόγω της υψηλής θέσης καθίσματος. Επιπλέον, τα Magic Seats της Honda επιτρέπουν την προσαρμογή του εσωτερικού του HR-V ανάλογα με τις ανάγκες. Μπορεί ο χώρος αποσκευών να φαίνεται μόλις 335 λίτρα, αλλά χάρη στο ευέλικτο σχήμα του, το πορτμπαγκάζ μπορεί να υποδεχτεί τις αποσκευές μιας οικογένειας (και αναδιπλώντας τα πίσω καθίσματα, φθάνει τα 1.305 λίτρα). Το εσωτερικό του HR-V e:HEV αποπνέει μία μοντέρνα αισθητική, με προσεγμένα υλικά και μια υψηλής ανάλυσης οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Όσον αφορά την τεχνολογία e:HEV του HR-V, αυτό είναι ένα πλήρες υβριδικό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να φορτίζετε την μπαταρία από εξωτερική πηγή, καθώς ένα από τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ του SUV αναλαμβάνει αυτόν τον ρόλο. Η φόρτιση πραγματοποιείται επίσης κατά το φρενάρισμα, με την επιβράδυνση να είναι πιο έντονη στη λειτουργία Β από τον επιλογέα του κιβωτίου. Το υβριδικό σύστημα του SUV είναι ισχυρότερο από αυτό του Jazz, αποτελούμενο από τον 1.5 i-VTEC (107 ίππων), δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ένα κιβώτιο e-CVT. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τα προγράμματα: Econ για μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας, Normal για ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία και Sport για πιο άμεση απόκριση του υβριδικού συστήματος στις εντολές και περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Στην ηλεκτρική λειτουργία του HR-V μέσα στην πόλη (EV Mode), το ηλεκτρικό μοτέρ χρησιμοποιεί την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία για να κινήσει το αυτοκίνητο στους δρόμους. Σύμφωνα με την Honda, αυτή η λειτουργία καλύπτει τις περισσότερες κινήσεις σε ταχύτητες έως 40 χιλιόμετρα ανά ώρα. Στην υβριδική λειτουργία (Hybrid Mode), ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στο δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο φορτίζει την μπαταρία.

Τέλος, στην συμβατική λειτουργία (Engine Drive), όταν ο οδηγός απαιτεί μέγιστη επιτάχυνση, ο κινητήρας 1.5 i-VTEC κινεί αποκλειστικά το HR-V. Το αυτοκίνητο προσφέρει άνετη οδήγηση και είναι καλό για ταξίδια, αν και δεν είναι σχεδιασμένο για αθλητική οδήγηση, κάτι που γίνεται αντιληπτό όταν αυξηθεί η ταχύτητα και ο κινητήρας παράγει θόρυβο. Σε γενικές γραμμές, το HR-V είναι ασφαλές στον δρόμο και παρέχει καλή οικονομία καυσίμου, κάτω από 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στην πόλη. Έτσι, η Honda αντιμετωπίζει την αύξηση των τιμών των καυσίμων με αποτελεσματικό τρόπο.

Ο υβριδικός χαρακτήρας του νέου HR-V μειώνει το κόστος χρήσης και επιτρέπει την ευκολία στην κυκλοφορία του. Για παράδειγμα, με εκπομπές CO2 στα 122 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας, ενώ ως υβριδικό αυτοκίνητο, έχει πρόσβαση καθημερινά στον Δακτύλιο της Αθήνας.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Όπως και κάθε σύγχρονο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας, το HR-V είναι εξοπλισμένο με το Honda SENSING, μια σειρά τεχνολογιών που περιλαμβάνουν το Hill Descent Control για ασφαλείς καταβάσεις (που λειτουργεί από τα 3 χιλιόμετρα ανά ώρα), το Cross Traffic Monitor (διαθέσιμο στις εκδόσεις Advance) για την παρακολούθηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας, ενεργά φώτα στροφής LED στην κορυφαία Advance Style, το Collision Mitigating Brake System που ανιχνεύει πλέον και μοτοσικλέτες μπροστά από το αυτοκίνητο, το αυτόματο Cruise Control, τη διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, την αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας και πολλά άλλα.

Ο συνδυασμός της υβριδικής τεχνολογίας με τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας επηρεάζει τις τιμές του HR-V, το οποίο κατατάσσεται ψηλά στην κατηγορία του. Οι τιμές ξεκινούν από 36.350 ευρώ για την έκδοση Elegance.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ