Οι ψηφιακά βελτιωμένες φωτογραφίες μάς δίνουν μια γεύση για το πώς θα ήταν το Jimny με τρεις σειρές καθίσματα.
Με την νέα έκδοση του Toyota Land Cruiser να παρουσιάζει πιο ρετρό σχεδιασμό, πολλοί αναρωτιούνται αν μια μεγαλύτερη έκδοση του Suzuki Jimny με vintage αισθητική θα μπορούσε να ανταγωνιστεί σε πολύ πιο προσιτή τιμή.
Παροτι υπάρχει μια 5θυρη έκδοση του Jimny, όχι στην Ευρώπη, με μήκος που φτάνει τα 4 μέτρα και προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε σχέση με το 3θυρο επιβατικό που είχαμε μέχρι πριν μερικά χρόνια.
Στην περίπτωση του “μεγαλύτερου” Jimny, έχει διαστάσεις που ξεπερνούν τα 4,5 μέτρα και διάταξη εσωτερικού 2+3+2 για την δημιουργία 7θέσιου εσωτερικού. Παρ’ όλα αυτά, το Jimny διατηρεί την κλασική του γοητεία.
Σε μια ιδανική πραγματικότητα, το 7θέσιο Suzuki Jimny θα ενσωματωνε ένα εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης αντί για τον 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 102 ίππων, όπως αυτό του Toyota RAV4 Hybrid των 218 ίππων (η Suzuki έχει καλές σχέσεις με την Toyota).
Παρ’ όλα αυτά, το σύστημα τετρακίνησης θα παρέμενε αμετάβλητο και θα διατηρούσε το AllGrip Pro με το κιβώτιο υποπολλαπλασισμού των σχέσεων, καθώς και το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης κ.λπ.
Φυσικά, η απόδοσή του εκτός δρόμου θα είναι υποδεέστερη, αφού η γωνία ράμπας και η γωνία αποχώρησης θα επηρεαζόταν λόγω του αυξημένου πίσω προβόλου.
Σε ό,τι αφορά την τιμή, το 7θέσιο Suzuki Jimny θα κοστίζει περισσότερο από το επαγγελματικό Pro που πωλείται στην Ευρώπη, αλλά φυσικά λιγότερο από το αντίστοιχο εμβληματικό και πολυτελές μοντέλο της Toyota. Η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει τα 35.000 ευρώ με 40.000 ευρώ.