Renault Dacia: Πρώτη συνάντηση δικτύου GA Hellas

Renault Dacia: Πρώτη συνάντηση δικτύου GA Hellas

Ενθουσιασμός και προσδοκίες σηματοδότησαν την ολοκλήρωση του 1ου συνεδρίου της Grand Automotive Hellas! Το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων διανομέων και επισκευαστών βρέθηκε στο επίκεντρο, με τα νέα μοντέλα Renault και Dacia να κλέβουν την παράσταση.

Στρατηγική Ανάπτυξης και Νέες Αφίξεις στην Ελληνική Αγορά

Στις 10 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η πρώτη συνάντηση του επίσημου δικτύου των διανομέων και επισκευαστών της Grand Automotive Hellas, του αποκλειστικού εισαγωγέα των αυτοκινήτων Renault και Dacia στην Ελλάδα. Περισσότεροι από 100 συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων εκπροσώπων του δικτύου και εργαζομένων της GA Hellas, κατέκλυσαν τον πολυχώρο “Domus” στη Γλυφάδα. Στο συνέδριο, τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν και ανέλυσαν τη στρατηγική ανάπτυξης των μαρκών στην Ελλάδα, αποκαλύπτοντας παράλληλα τα νέα μοντέλα Renault και Dacia που σύντομα θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά.

Στήβεν Σίρτης, CEO της Grand Automotive Hellas
Στήβεν Σίρτης, CEO της Grand Automotive Hellas

Renault 5 E-Tech Electric: Ο Απόλυτος Πρωταγωνιστής

Το Renault 5 E-Tech electric, με τον ξεχωριστό σχεδιασμό, το pop στιλ και την αυθεντική του προσωπικότητα, ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής της εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες εντυπωσιάστηκαν με τα προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας, τις καινοτόμες τεχνολογίες και τις δυνατότητες εξατομίκευσης που κάνουν κάθε Renault 5 E-Tech Electric μοναδικό.

Συνδυάζοντας βιώσιμη κινητικότητα και τεχνολογική πρωτοπορία, το Renault 5 E-Tech Electric σηματοδοτεί μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης για τη Renault στην Ελλάδα. Οι δυνατές επιδόσεις και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του ενθουσίασαν τους παρευρισκόμενους.

The Grand Automotive Hellas 5

Νέο Renault Symbioz και Dacia Bigster: Πρωταγωνιστές στην Κατηγορία C-SUV

Παράλληλα, παρουσιάστηκε το νέο Renault Symbioz full hybrid E-Tech, η νέα πρόταση στην κατηγορία των C-SUV, με έμφαση στους μεγάλους χώρους (624 λίτρα πορτ-μπαγκάζ), τα εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, και τον full υβριδικό κινητήρα 145 ίππων.

Η Dacia παρουσίασε το νέο Bigster, το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας της. Διαθέτει πλήρη γκάμα υβριδικών κινητήρων έως 155 ίππων, κορυφαίους χώρους (702 λίτρα πορτ-μπαγκάζ), τετρακίνηση και ανταγωνιστικές τιμές, θέτοντας υποψηφιότητα για πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των C-SUV.

The Grand Automotive Hellas 4

Στελέχη της Grand Automotive Hellas: Στρατηγική, Επικοινωνία και Αξιοπιστία

Ο κ. Στήβεν Σίρτης, CEO της Grand Automotive Hellas, τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με το δίκτυο για την επίτευξη των στόχων των Renault και Dacia, δίνοντας έμφαση στην εξωστρέφεια της επικοινωνίας.

Ο κ. Πέτρος Τζαβέλλας, Brand Manager της εταιρείας, ανέλυσε τη νέα εμπορική στρατηγική των Renault και Dacia, εστιάζοντας στις ευκαιρίες που προσφέρει η πλήρης γκάμα μοντέλων σε όλα τα κανάλια πώλησης.

Ο κ. Γιώργος Γαρδέλης, LCV-Fleet/RAC Manager, παρουσίασε το πλάνο επέκτασης των μαρκών στις μακροχρόνιες και βραχυχρόνιες μισθώσεις.

Πέτρος Τζαβέλλας, Brand Manager της Grand Automotive (αριστέρα) -Γιώργος Γαρδέλης, LCV-Fleet/RAC Manager (δεξιά)
Πέτρος Τζαβέλλας, Brand Manager της Grand Automotive (αριστέρα) -Γιώργος Γαρδέλης, LCV-Fleet/RAC Manager (δεξιά)

Η κα Ρένα Λέκκα, Marketing Manager της GA Hellas, παρουσίασε το επικοινωνιακό πλάνο για τις Renault και Dacia σε όλα τα κανάλια προβολής, καθώς και τις δράσεις που θα ενισχύσουν την εικόνα των μαρκών στην ελληνική αγορά.

Ο κ. Αλέξανδρος Κατσανός, Product Manager της εταιρείας, ανέλυσε τις προϊοντικές λεπτομέρειες των νέων επιβατικών μοντέλων Renault και Dacia, καθώς και του επαγγελματικού Renault Master.

Ο κ. Χρήστος Σκιρδής, PR Manager της εταιρείας, αναφέρθηκε στη σημασία του Τύπου και των 360ο επικοινωνιακών δυνατοτήτων στην επικοινωνιακή στρατηγική του Renault Group.

The Grand Automotive Hellas 6

Ο κ. Παναγιώτης Ζαχαρίας, I.T. Manager, παρουσίασε τις εξελίξεις στην ψηφιακή ασφάλεια και τον διαμοιρασμό πληροφοριών, ενώ ο κ. Σταύρος Νιφόρας, νέος CFO της GA Hellas, ανέλυσε θέματα οικονομικής πολιτικής. Ο κ. Μάνος Κυπριωτάκης, Business Development Manager, παρουσίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα των μαρκών και την εφαρμογή της στο δίκτυο. Τέλος, ο κ. Τριαντάφυλλος Θειακούλης, After Sales Manager, τόνισε τη σημασία των υπηρεσιών after sales για την εδραίωση της αξιοπιστίας των Renault και Dacia, με έμφαση στις νέες τεχνολογίες E-Tech.

To 1ο Συνέδριο του δικτύου των εξουσιοδοτημένων διανομέων και επισκευαστών της Grand Automotive Hellas αποτέλεσε την ιδανική αφετηρία για μια πολλά υποσχόμενη πορεία των Renault και Dacia στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών και την ικανοποίηση των οδηγών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ