Στις αρχές του έτους, η Xiaomi έκανε το μεγάλο βήμα και παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σήμερα, σχεδόν έναν χρόνο αργότερα, έχει καταφέρει να πωλήσει 100.000 μονάδες, εκπληρώνοντας τον στόχο της.
Το SU7 έχει ξεπεράσει τον αρχικό στόχο πωλήσεων για το 2024, με νέα φιλόδοξα σχέδια για πωλήσεις που φτάνουν τις 130.000 οχήματα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, η Xiaomi εργάζεται σκληρά για τη μείωση των ζημιών που καταγράφει στον οικονομικό τομέα, με αποδεδειγμένα βήματα προόδου.
Οι προσδοκίες παραμένουν υψηλές, με την ταχεία ανάπτυξη να είναι το στίγμα της εταιρείας και την αισιοδοξία να επικρατεί μεταξύ των υπευθύνων της. Η Xiaomi έχει ήδη ξεπεράσει τον βασικό της ανταγωνιστή, την Aito, παραδίδοντας 100.000 αυτοκίνητα σε μόλις 230 ημέρες, σε αντίθεση με τις 448 ημέρες που χρειάστηκε η Aito.
Για να κατανοήσετε την εντυπωσιακή αυτή εμπορική επιτυχία, αποτελεί σημαντικό σημείο αναφοράς το γεγονός ότι στην Tesla χρειάστηκαν 12 χρόνια για να φτάσουν τις 100.000 πωλήσεις. Με τη ρυθμό παραγωγής της, η Xiaomi έχει αυξήσει την παραγωγή από 12.500 σε 20.000 οχήματα μηνιαίως.
Στο τρίτο τρίμηνο του 2023, το τμήμα αυτοκινήτων αντιπροσώπευε περίπου το 10% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, δηλαδή περί τα 1,29 δισεκατομμύρια ευρώ, παρά τις ζημιές σχεδόν 200 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, η ζημία ανά αυτοκίνητο έχει μειωθεί κατά 5.000 ευρώ, με το μικτό κέρδος να ανέρχεται στο 17,1%.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2024 έφερε αποτέλεσμα 15,4% και η απώλεια κατά μέσο όρο ήταν 8.500 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα, η μέση τιμή πώλησης ανά αυτοκίνητο έχει αυξηθεί από 30.100 ευρώ σε 31.700 ευρώ, γεγονός που οφείλεται στις αυξημένες παραγγελίες για τις εκδόσεις Max και Pro.