Σοβαρές αναταραχές έχουν προκληθεί στις Διευθύνσεις Μεταφορών, κυρίως στην επαρχία, λόγω της έλλειψης κυβισμού κινητήρα στα καθαρά ΙΧ.
Φαίνεται πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν έδαφος και στην αγορά μεταχειρισμένων, κυρίως από άλλες χώρες της ΕΕ.
Ωστόσο, η εισαγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων έχει προκαλέσει σύγχυση στις Διευθύνσεις Μεταφορών, καθώς ορισμένοι υπάλληλοι δυσκολεύονται να υπολογίσουν το Τέλος Μεταβίβασης λόγω της απουσίας κινητήρα εσωτερικής καύσης και επομένως κυβισμού.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, το κόστος μεταβίβασης του αυτοκινήτου περιλαμβάνει το Τέλος Μεταβίβασης και το Τέλος Άδειας.
Όσον αφορά το Τέλος Άδειας, οι αγοραστές καταβάλουν 75 ευρώ. Το Τέλος Μεταβίβασης καθορίζεται από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα.
Πιο αναλυτικά, το Τέλος Μεταβίβασης για οχήματα με κινητήρες από 51 έως 400 κ.εκ. είναι 30 ευρώ, για 401 έως 800 κ.εκ. είναι 45 ευρώ, για 801 έως 1.300 κ.εκ. είναι 60 ευρώ, για 1.301 έως 1.600 κ.εκ. είναι 90 ευρώ, για 1.601 έως 1.900 κ.εκ. είναι 120 ευρώ, για 1.901 έως 2.500 κ.εκ. είναι 145 ευρώ και για άνω των 2.501 κ.εκ. είναι 205 ευρώ.
Για τα ηλεκτρικά οχήματα, δεν υπάρχει Τέλος Μεταβίβασης και οι αγοραστές πληρώνουν μόνο το Τέλος Άδειας, το οποίο ανέρχεται στα 75 ευρώ, όπως ισχύει και για τις εταιρείες που μεταβιβάζουν οχήματα.