Ο Craig Lieberman, ο τεχνικός σύμβουλος της ταινίας, μας αποκαλύπτει τα «μυστικά» πίσω από τα πραγματικά αργά αυτοκίνητα στις ταινίες.
Σύμφωνα με τον Lieberman, τα αυτοκίνητα στο «Fast and Furious» ήταν πολύ πιο αργά από ό,τι μας παρουσιάζονταν. Τα τεχνικά μονταρίσματα και τα ηχητικά εφέ δημιουργούσαν την αίσθηση της υψηλής ταχύτητας, παρόλο που τα αυτοκίνητα είχαν μέτρια απόδοση στην πραγματικότητα.
Αν και μερικά από τα αυτοκίνητα στις αγωνιστικές σκηνές διατηρούσαν την πραγματική τους απόδοση, αυτά αποτελούσαν εξαίρεση. Ο Lieberman αποκαλύπτει πως πίσω από τα υποτιθέμενα γρήγορα αυτοκίνητα κρύβεται η κινηματογραφική μαγεία.
Για παράδειγμα, το Mitsubishi Eclipse του Brian μπορεί να φαίνεται στην οθόνη ότι καλύπτει 400 μέτρα σε 10 δευτερόλεπτα, αλλά στην πραγματικότητα με 125 ίππους απέδιδε διαφορετικά. Αντί για τα 10 δευτερόλεπτα, χρειάστηκε 16 δευτερόλεπτα για την ίδια διαδρομή.
Ένα ακόμη παράδειγμα είναι το Volkswagen Jetta της Jessi, το οποίο απέδιδε 150 ίππους και χρειαζόταν 18 δευτερόλεπτα για να καλύψει τα 400 μέτρα.
Ο Lieberman αποκαλύπτει ότι το 90% των επικίνδυνων σκηνών οδήγησης στις ταινίες πραγματοποιούνταν με λιγότερα από 60 χλμ./ώρα, με τη χρήση τηλεχειριστηρίων ή καλωδίων για τις υψηλές ταχύτητες.
Αν και η δημιουργία ψευδαισθήσεων ταχύτητας ήταν συνηθισμένη στον κινηματογράφο, ορισμένα αυτοκίνητα επιδόσεων συνέβαλαν στη διατήρηση μιας αυθεντικής αίσθησης στις αγωνιστικές σκηνές.
Η αποκάλυψη του Lieberman υπογραμμίζει ότι ο κινηματογράφος είναι μια μορφή τέχνης, όπου ο σκοπός δικαιολογεί τα μέσα για να δημιουργήσει συναρπαστικές ιστορίες, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει κάποιες διαστρεβλώσεις της πραγματικότητας.