Η Porsche αποφάσισε να αφήσει κατά μέρος κάθε ιδέα για plug-in υβριδική 911. Το πρόβλημα είναι ότι τέτοιο σύστημα θα χρειαζόταν αλλαγές παντού, και μπορεί να χαλάσει τον σπορ χαρακτήρα που κάνει το μοντέλο θρύλο. Ήδη η σημερινή 911 είναι μεγαλύτερη από παλιότερες εκδόσεις, αλλά έγινε πιο ασφαλής και πολυτελής, με ηλεκτρική βοήθεια.
Γιατί η Porsche λέει όχι στο PHEV
Ο Frank Moser, που είναι αντιπρόεδρος στην Porsche και ασχολείται με τις σειρές 911 και 718, μίλησε ξεκάθαρα εναντίον μιας 911 με θύρα φόρτισης. «Δεν θα έπρεπε να γίνει μεγαλύτερη», είπε χαρακτηριστικά για το εμβληματικό design. Δεν θέλουν να ρισκάρουν την εικόνα ή την κατανομή βάρους του αυτοκινήτου.
Αν έβαζαν plug-in hybrid σύστημα, θα χρειαζόταν μεγαλύτερη μπαταρία για να πηγαίνει αμιγώς ηλεκτρικά δεκάδες χιλιόμετρα. Αυτό φέρνει δομικές αλλαγές στο αμάξωμα και επιπλέον εξαρτήματα που μπορεί να αλλάξουν τη σιλουέτα της 911.
Η υβριδική λύση που επέλεξε η Porsche
Αντί για PHEV, πήγαν στο ήπιο υβριδικό σύστημα, παρόλο που η τοποθέτηση του εξοπλισμού ήταν δύσκολη. Η υβριδική 911 παίρνει μπαταρία 400 Volt, ίδιας διάστασης με την παλιά 12 Volt, και κάθεται στον χώρο αποσκευών μπροστά. Οι μηχανικοί δούλεψαν σε πολύ στενά όρια χώρου εκεί.
Προς το παρόν, δεν βλέπουν αλλαγές για να βάλουν plug-in hybrid στη 911. Μελλοντικές εξελίξεις, όπως μικρότερες μπαταρίες, μπορεί να φέρουν διαφορετικά δεδομένα, αλλά τώρα δεν φαίνεται τέτοιο σχέδιο.
Πρόσφατα, η Porsche κατέθεσε πατέντα για υβριδικό σύστημα με μικρούς ηλεκτροκινητήρες, ελαφρύτερους και φτιαγμένους για υψηλές επιδόσεις. Η νέα 911 Turbo S του 2026 χρησιμοποιεί το T-Hybrid και βγάζει 711 ίππους, την πιο δυνατή 911 ever. Το θέμα είναι αν ο κόσμος θέλει plug-in έκδοση με ακόμα περισσότερη δύναμη, και αν οι αγοραστές θα βάζουν το αμάξι στη πρίζα για λιγότερους ρύπους ή καλύτερες επιδόσεις.