Porsche 911 GT3: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την ανανέωση του θρύλου του Weissach

Porsche 911 GT3: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την ανανέωση του θρύλου του Weissach

Η Porsche 911 GT3, συνοδευόμενη από την πιο «ανεπαίσθητη» παραλλαγή της, GT3 Touring, παρουσίασε ανανεώσεις στη νέα γενιά 992.2, γιορτάζοντας τα 25 χρόνια της κορυφαίας σπορ έκδοσης ενός αυτοκινήτου που έχει καθιερωθεί ως θρύλος.

Η κύρια και πιο σημαντική αλλαγή στην Porsche 911 GT3 για το 2025 συνίσταται στη μείωση του βάρους του οχήματος. Ακολουθούν ορισμένες μικρές βελτιώσεις στον κινητήρα και την ανάρτηση, καθώς και νέες επιλογές εξατομίκευσης για τους κατόχους.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να διατηρείται, αποτελώντας ένα χαρακτηριστικό που ενθουσιάζει τους λάτρεις της οδήγησης. Η 911 GT3 παραμένει ένα αγωνιστικό όπλο έτοιμο για δημόσιους δρόμους. Ας εξετάσουμε λεπτομερώς τις αναβαθμίσεις αυτού του μοντέλου:

Μείωση βάρους: Η νέα 911 GT3 κατασκευάζεται ακόμα πιο ελαφριά, κυρίως χάρη στο Weissach Package, που περιλαμβάνει ανθρακονήματα για την οροφή, τον διαχύτη και τα πτερύγια αεροτομής.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Οι προαιρετικές ζάντες μαγνησίου μειώνουν το βάρος κατά 9 κιλά, ενώ η χρήση CFRP (πολυμερή ενισχυμένα με ανθρακονήματα) προσφέρει περαιτέρω μείωση στην αντιστρεπτική δοκό και στις ενισχύσεις του πίσω άξονα.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Στην περίπτωση της GT3 Touring, το Lightweight Package περιλαμβάνει παρόμοια εξαρτήματα όπως το Weissach Package, αλλά χωρίς τη βαρύτερη πίσω πτέρυγα. Για πρώτη φορά, προσφέρεται νέα ελαφριά μπαταρία 40 Ah λιθίου, που εξοικονομεί περίπου 4,5 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη μπαταρία 60 Ah.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Αναβαθμίσεις στον κινητήρα: Ο κινητήρας flat-six 4.0 λίτρων παραμένει σχεδόν αμετάβλητος, αποδίδοντας 502 ίππους στις 9.000 στροφές. Όμως, η Porsche εισήγαγε νέο σύστημα εξάτμισης για να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, περιλαμβάνοντας τέσσερις καταλύτες και δύο φίλτρα σωματιδίων.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η ροπή έχει ελαφρώς μειωθεί από τα 470 Nm στα 450 Nm, ώστε να τηρούνται οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Οι επιδόσεις παραμένουν ωστόσο εντυπωσιακές, με 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα με αυτόματο κιβώτιο PDK και 3,7 δευτερόλεπτα με χειροκίνητο.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Διατήρηση του χειροκίνητου κιβωτίου: Οι φήμες ότι το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων θα εξαφανιστεί από τη σειρά 911 δεν είναι αληθινές. Η παραδοσιακή επιλογή ταχυτήτων παραμένει και στις νέες GT3 και GT3 Touring, με επιλογή για το 7-τάχυτο PDK, το οποίο έχει υποστεί κάποιες βελτιώσεις.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ρυθμίσεις του κιβωτίου: Η τελική σχέση του κιβωτίου είναι τώρα κατά 8% πιο κοντή, βελτίωση που συνδέεται με τη μείωση της ροπής. Ο θρυλικός οδηγός Walter Röhrl τονίζει ότι αυτή η κοντύτερη σχέση προσφέρει καλύτερη εμπειρία οδήγησης σε επαρχιακούς δρόμους. Επιπλέον, οι νέες ρυθμίσεις αποσβεστήρων προσφέρουν ακόμη πιο θετική αίσθηση στο τιμόνι, ενώ η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί για καλύτερη απόδοση ψύξης των φρένων.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Εσωτερικές αλλαγές: Το εσωτερικό της 911 GT3 παραμένει πιστό στην αγωνιστική της φιλοσοφία. Η νέα ψηφιακή οθόνη παρέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως πίεση ελαστικών και στάθμη λαδιού.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η GT3 Touring, που προσφέρει κορυφαία άνεση, διαθέτει πλέον επιλογή για πίσω καθίσματα ή νέα carbon bucket καθίσματα για την πίστα, με αφαιρούμενα προσκέφαλα για όσους οδηγούν με κράνος. Για την ακόμα μεγαλύτερη άνεση, προσφέρονται οι Adaptive Sports Seats Plus με 18 ρυθμίσεις.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η Porsche έχει ακούσει τους φανατικούς υποστηρικτές της 911 και επέστρεψε το παραδοσιακό περιστρεφόμενο κλειδί για τον κινητήρα, μαζί με ένα εξειδικευμένο ρολόι χειρός, που έχει σχεδιαστεί με επιρροές από τον πίνακα οργάνων της 911 GT3.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Οι νέες 911 GT3 και GT3 Touring θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στο τέλος του 2024, με τιμές που αναμένονται να ξεκινούν λίγο πάνω από 200.000 ευρώ στη Γερμανία. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το καλοκαίρι του 2025.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ