Το Renault Clio αναμένεται να παραμείνει μια προσιτή και αποδοτική υβριδική επιλογή, ενσωματώνοντας συνεχώς καινοτόμες τεχνολογίες εξηλεκτρισμού.
Μετά την εισαγωγή των ανανεωμένων 5ης γενιάς του Renault Clio στην ελληνική αγορά, η Renault αποκαλύπτει σταδιακά τα σχέδια της για τη δημοφιλή Clio. Η εταιρεία αξιολογεί το όνομα του Clio ως ιδιαίτερα σημαντικό για να εξαφανιστεί, σε αντίθεση με την προσέγγιση της Ford για το Fiesta.
Η Renault προτίθεται να διατηρήσει το Clio στην αγορά για πολλά χρόνια ακόμα, διατηρώντας την υβριδική λειτουργία του. Η 6η γενιά του Clio αναμένεται να παραμείνει υβριδική, χρησιμοποιώντας κινητήρα βενζίνης και το εξελιγμένο σύστημα κίνησης E-Tech.
Έτσι, το Clio θα συνεχίσει να αποτελεί προσιτή και ποιοτική πρόταση στην κατηγορία Β, συναγωνιζόμενο με το Captur και τα ηλεκτρικά Renault 5 και Renault 4.
Πριν την έλευση της 6ης γενιάς, η Renault προγραμματίζει να ενημερώσει και να αναβαθμίσει την τρέχουσα 5η γενιά του Clio, ενώ η επόμενη εκδοχή του αναμένεται να είναι εντελώς ανανεωμένη, ενσωματώνοντας προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες.
Η διατήρηση του θερμικού κινητήρα είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της προσιτής τιμής του Clio, σε αντίθεση με τα ακριβότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επιπλέον, η εξέλιξη του συστήματος E-Tech Hybrid θα προσφέρει περισσότερα χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.
Η Renault αναγνωρίζει τη σημασία του Clio, θεωρώντας το ένα πολύ σημαντικό μοντέλο. Η εταιρεία δίνει έμφαση στα κλασικά ονόματα του παρελθόντος της, όπως και την αναβίωση των Espace, Scenic και Twingo. Επιβεβαιώνεται ότι το εξέλικτό του R5 και R4 δεν θα επηρεάσει την θέση του διάσημου Clio.
Η απαγόρευση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν προβλέπεται τουλάχιστον για τα επόμενα 11 χρόνια στην Ευρώπη. Επιπλέον, η χαλάρωση των προδιαγραφών ρύπων Euro7 επιτρέπει στους κατασκευαστές να παράγουν αυτοκίνητα που είναι οικονομικά προσιτά.