Πλεονεκτήματα Ford Ranger PHEV: Γιατί Ξεχωρίζει

Πλεονεκτήματα Ford Ranger PHEV: Γιατί Ξεχωρίζει

Εξελίξεις στην πρακτικότητα του Ford Ranger Plug-in Hybrid με νέα καινοτομία στην πόρτα φόρτωσης!

Η Εξέλιξη της Πόρτας Φόρτωσης στα Pick-Up Ford

Από τις απλές μεταλλικές επιφάνειες των F-Series της δεκαετίας του 1940, με αλυσίδες στήριξης, μέχρι τις πιο ανθεκτικές και ασφαλείς πόρτες των pick-up Ford της δεκαετίας του ’60 και ’70 με κλειδαριές, η εξέλιξη ήταν συνεχής. Η δεκαετία του ’80 έφερε ελαφρύτερες πόρτες με βελτιωμένους μηχανισμούς κλειδώματος.

Ford Ranger

Το 2000, η Ford εισήγαγε την πρώτη πόρτα με υποβοήθηση, ενώ την επόμενη δεκαετία πρωτοπόρησε με το ενσωματωμένο σκαλοπάτι και χειρολαβή. Στη δεκαετία του 2020, τα νέα F-150 και Super Duty διαθέτουν επιφάνεια εργασίας, ηλεκτρικό άνοιγμα, διαχωριστικά φορτίου και εργαλειοθήκες. Η πόρτα Pro Access Tailgate με μεσαία πόρτα που ανοίγει σε τρεις γωνίες, προσφέρει ακόμα πιο εύκολη πρόσβαση.

Ford Ranger PHEV

Η Νέα Εποχή με το Ford Ranger Plug-in Hybrid

Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid (PHEV) συνεχίζει την παράδοση καινοτομίας, ενισχύοντας τη λειτουργικότητα και πρακτικότητα της πόρτας φόρτωσης, προσφέροντας λύσεις για επαγγελματίες και λάτρεις της περιπέτειας.

Pro Power Onboard: Ενέργεια στα Χέρια σας

Το κορυφαίο σύστημα Pro Power Onboard προσφέρει πρίζες στην πόρτα, εξασφαλίζοντας τη χρήση εργαλείων και συσκευών χωρίς εξωτερική γεννήτρια. Παρέχει στάνταρ ισχύ 2,3 kW ή, προαιρετικά, 6,9 kW με δύο παροχές 15 amp στον χώρο φόρτωσης (3,45 kW η καθεμία), ιδανικό για απαιτητικό εξοπλισμό σε εργοτάξια ή camping. Ιδανικο για επαγγελματικη χρηση και για εξορμησεις στην φυση.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Εργονομική Επιφάνεια Εργασίας στην Πόρτα Φόρτωσης

Η πίσω πόρτα του νέου Ford Ranger PHEV μετατρέπεται σε εργονομικό πάγκο, με σφιγκτήρες και χάρακα, διευκολύνοντας τις επαγγελματικές ανάγκες.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Plug-in Hybrid: Ισχύς και Οικονομία

Το νέο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης συνδυάζει τον EcoBoost βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων, το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μπαταρία ιόντων λιθίου 11,8 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία έως 43 χλμ. Η ροπή των 697 Nm και η μέγιστη απόδοση των 281 PS υπερβαίνουν ακόμα και ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6. Διατηρεί ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών, ρυμούλκηση 3.500 κιλών και εκτός δρόμου ικανότητες με το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η καλυτερη επιλογη για επαγγελματικα οχηματα.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το νέο Ford Ranger PHEV εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ