Το ανανεωμένο Γερμανικό Van της Opel λαμβάνει νέο μοντέρνο σχεδιασμό, τεχνολογικές αναβαθμίσεις και αυξημένη αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων στην ηλεκτρική έκδοση Combo Electric.
Το μικρότερο από τα επαγγελματικά οχήματα της Opel έχει υποστεί αναβαθμίσεις στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του συστήματα, πλουσιότερο εξοπλισμό και πιο δυναμικές προδιαγραφές, τόσο στις θερμικές όσο και στο αμιγώς ηλεκτρικό Combo Electric. Το Combo Electric έχει πλέον περισσότερη αυτονομία.
Το νέο Combo και Combo Electric, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά προς το τέλος του 2023, παρουσιάστηκε μαζί με τα μεγαλύτερα Vivaro και Movano πριν λίγους μήνες. Τώρα η εταιρεία δίνει λεπτομερείς πληροφορίες γι’ αυτό.
Σχεδιαστικά, υιοθετεί τη μάσκα Vizor με τα νέα φωτιστικά σώματα, ενώ οι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία Matrix LED Intelli-Lux με προσαρμοζόμενη δέσμη φωτός.
Η μεταναστευτική αλλαγή στο εσωτερικό περιλαμβάνει ένα ανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και μια νέα ψηφιακή οθόνη των οργάνων, μεγέθους 10 ιντσών.
Η κεντρική οθόνη πολυμέσων και συνδεσιμότητας στο ταμπλό ενσωματώνει το hardware της Qualcomm Snapdragon για να προσφέρει κορυφαία ποιότητα γραφικών και απεικονίσεων, καθώς και ασύρματη συνδεσιμότητα των Apple CarPlay και Android Auto.
Το νέο Opel Combo θα είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη αμαξωμάτων, μήκους 4,4 και 4,75 μέτρων, και θα προσφέρει προαιρετικά πάγκο τριών θέσεων εμπρός, αλλά και δεύτερη σειρά καθισμάτων. Επιπλέον, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει στα 780 κιλά και η ελκτική ικανότητα τα 750 kg.
Στον πιο συμπαγή Van της Opel προστίθενται περίπου είκοσι ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, μεταξύ των οποίων τα Dynamic Surround Vision με πλευρικές και οπίσθιες κάμερες, Advanced emergency braking, Intelligent speed assistant, Blind spot monitoring, Lane Keep Assist και προαιρετικά το Adaptive cruise control.
Η επαγγελματική έκδοση του Combo θα διατίθεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ η ηλεκτρική έκδοση Combo Electric έχει τώρα 50 χιλιόμετρα αυτονομίας περισσότερα – συνολικά 330 km, από τη μπαταρία ιόντων-λιθίου των 50 kWh. Η απόδοση των 136 ίππων και 270 Nm του ηλεκτροκινητήρα παραμένει απαράλλαχτη.
Μια καινοτομία είναι η προσθήκη, στον προαιρετικό εξοπλισμό, ενσωματωμένου φορτιστή 11 kW, που υποστηρίζει τη DC φόρτιση με ισχύ έως και 100 kW. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται 30 λεπτά για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε ποσοστό από 0% έως 80%.