ΟΑΣΘ: Αλλαγές στον έλεγχο εισιτηρίων στα δρομολόγια

ΟΑΣΘ: Αλλαγές στον έλεγχο εισιτηρίων στα δρομολόγια

Έντονα θετικά τα αποτελέσματα του πιλοτικού προγράμματος «Μπροστινή Πόρτα» για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής στη Θεσσαλονίκη.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπεύθυνος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, πραγματοποίησε πρόσφατα νέα επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη, αυτή τη φορά στο αμαξοστάσιο του Ο.Α.Σ.Θ. στη Σταυρούπολη. Μαζί του ήταν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Α.Σ.Θ., Κώστας Ταγγίρης, καθώς και ο Πρόεδρος του Ο.Σ.Ε.Θ., Γιάννης Καλογερούδης, προκειμένου να επιθεωρήσουν 14 αναταγμένα λεωφορεία που αναμένεται να επανέλθουν στους δρόμους της πόλης. Ο Υφυπουργός συνεχάρη την Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ., του Ο.Σ.Ε.Θ. και τους τεχνικούς τους συμβούλους για την επιτυχία της ανακαίνισης των λεωφορείων, που συνέβη για πρώτη φορά σε τέτοιο εύρος, με τη χρήση δικών τους πόρων και με τη βοήθεια των εργαζομένων.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο Υφυπουργός δήλωσε: «Πρέπει να συνεχίσουμε σε αυτόν τον ρυθμό. Διαθέτουμε νέα λεωφορεία και ανακαινισμένα. Το πρόγραμμά μας εξελίσσεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, με την ολοκλήρωση του μετρό, η Θεσσαλονίκη θα έχει πλήρως αναβαθμιστεί στο τομέα των αστικών συγκοινωνιών και γενικότερα στις συγκοινωνιακές υποδομές της.»

Αμέσως μετά, ο κ. Οικονόμου επιβιβάστηκε σε λεωφορείο της γραμμής 38, που εκτελεί τη διαδρομή από τη Νέα Ευκαρπία προς την πλατεία Αριστοτέλους, ώστε να έχει μια άμεση εικόνα της εφαρμογής των πιλοτικών δρομολογίων που προβλέπουν την είσοδο των επιβατών από την «μπροστινή πόρτα», μια πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Μετά την αυτοψία, δήλωσε: «Έχουμε παρατηρήσει αισθητή αύξηση στις επικυρώσεις εισιτηρίων σε είκοσι λεωφορειακές γραμμές στη Θεσσαλονίκη, από την έναρξη των πιλοτικών δρομολογίων «Μπροστινή Πόρτα». Η καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής είναι πρωταρχικής σημασίας, καθώς όσο περισσότερο την περιορίζουμε, τόσο πιο ισχυρή και αποτελεσματική θα είναι η δημόσια συγκοινωνία, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες στους επιβάτες.»

Δεδομένα μετά από έναν μήνα εφαρμογής του μέτρου δείχνουν ότι υπάρχει αύξηση εσόδων κατά 30% το Σεπτέμβριο του 2024 συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2023 (φτάνοντας τα 1.431.178 ευρώ από 1.098.280 ευρώ).

Επιπλέον, ήδη έχουν ξεκινήσει πιλοτικά δρομολόγια στις κάτωθι γραμμές της Θεσσαλονίκης:

Ο.Α.Σ.Θ.
4 Καλαμαριά – Χαριλάου
7 Άγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο
11Τ Πυλαία – Χαριλάου
24 Πλατεία Ελευθερίας – Χίλια Δένδρα
26 Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
28 Ευκαρπία – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο
30 Τριανδρία – Αποθήκη
35 Μετέωρα – Βενιζέλου
37 Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
38 Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους
Ο.Σ.Ε.Θ.
42 Κορδελιό – Κοιμητήρια Ευόσμου
43 Τοπικό Ευόσμου
53 Τοπικό Σίνδου
53 Α Τοπικό Σίνδου – Γ Φάση ΒΙΠΕΘ
59 Τοπικό Πευκών
60 Οικισμός Ν. 751 – Οικισμός Μακεδονία
61 Διασταύρωση – Χορτιάτης
90 Μάλγαρα – Κουφάλια
91 Τοπικό Λαγκάδα
92 Κουφάλια – Άθυρα – Ραχώνα

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα πρώτα δεδομένα καταδεικνύουν αυξημένη τάση στην επικύρωση των εισιτηρίων λόγω της εφαρμογής των δρομολογίων «Μπροστινή Πόρτα». Οι εκτιμήσεις για το μέλλον είναι ακόμη πιο ενθαρρυντικές, με προοπτικές για πολλαπλασιασμό της εισπραξιμότητας των κομίστρων. Το σχέδιο αυτό επιδιώκεται να επεκταθεί στις περισσότερες λεωφορειακές γραμμές του Ο.Α.Σ.Θ. μέχρι το τέλος του 2024.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ