Η εταιρεία ZF αποκαλύπτει ένα νέο σύστημα κίνησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με έμφαση στον καινοτόμο κινητήρα της που ξεχωρίζει για την απόδοσή του σε σχέση με το βάρος και τις διαστάσεις του.
Η ZF παρουσίασε το νέο ολοκληρωμένο σύστημα κίνησης-μετάδοσης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Τεχνολογίας στο Friedrichshafen της Γερμανίας. Αυτό το σύστημα υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες, υψηλή απόδοση και μικρότερο βάρος και μέγεθος.
Ένα από τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του νέου συστήματος είναι το ηλεκτρονικό σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας κατά την λειτουργία του κινητήρα.
Ο νέος κινητήρας της ZF αυξάνει την αυτονομία κατά 30% σε πραγματικές συνθήκες, όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι κοντά στο μηδέν. Σε αυτές τις συνθήκες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη λειτουργία της μπαταρίας τους.
Η πρόταση της ZF, που παρουσιάστηκε με το concept EVBeat βασίζεται στην Porsche Taycan. Σε σχέση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, ο κινητήρας της ZF είναι 30% πιο ελαφρύς, μειώνοντας το βάρος κατά 40 κιλά.
Ο νέος κινητήρας EVSys800 της ZF προσφέρει μεγάλη ροπή, φτάνοντας τα 70 Nm ανά κιλό βάρους. Με έναν κινητήρα μόνο 74 κιλών, παράγει 5.200 Nm ροπής και μέγιστη ισχύ 374 ίππων.
Ο κινητήρας και το κιβώτιο έχουν μειώσει το πλάτος τους κατά 50 χλστ. Αυτό οφείλεται στο νέο περιέλιξης στον στάτορα που επιτρέπει στη ZF να σχεδιάσει ένα μικρότερο ομοαξονικό κιβώτιο. Η νέα αρχιτεκτονική επιτρέπει την εφαρμογή του σε οποιοδήποτε σχέδιο αυτοκινήτου.
Το σύστημα θερμότητας TherMaS που παρουσιάζει η ZF χρησιμοποιεί προπάνιο και παρέχει διπλάσια απόδοση σε σχέση με άλλα συστήματα. Ο κινητήρας διαχειρίζεται από ένα λογισμικό που αναπτύχθηκε επίσης από την ZF και διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με το cloud.