Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του Tank 300 SUV ετοιμάζεται να ενισχύσει την off-road κληρονομιά της Great Wall Motor με ένα δυναμικό λανσάρισμα στην Κίνα.
Η Great Wall Motor πρόκειται να αποκαλύψει τους επόμενους μήνες τη νέα ντίζελ έκδοση του Tank 300, η οποία ολοκληρώνει την κατηγορία κινητήρων του δημοφιλούς 4×4 SUV.
Αναλυτικότερα, το νέο ντίζελ Tank 300 διαθέτει ελαφρώς διαφορετικές διαστάσεις σε σύγκριση με τις υβριδικές και ήπια υβριδικές παραλλαγές του μοντέλου. Το μήκος του πετρελαιοκίνητου Tank 300 φτάνει τα 4,78 μέτρα, ενώ το πλάτος του είναι 1,93 μέτρα και το ύψος του 1,9 μέτρα. Το μεγάλο μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,75 μέτρα, με το βάρος του οχήματος να ξεπερνά τους 2 τόνους (2,3 τόνους).
Σχετικά με τις off-road δυνατότητες του, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής φτάνουν τις 34 και 33 μοίρες αντίστοιχα. Όσον αφορά τη ρυμούλκηση, μπορεί να τραβήξει μέχρι 750 κιλά χωρίς φρένα και 2,5 τόνους με φρένο.
Ο κινητήρας του είναι 2,4 λίτρων που αποδίδει 187 ίππους, με την κίνηση να μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Η τετρακίνηση περιλαμβάνει τρία μπλοκέ διαφορικά της Eaton, καθώς και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού για περισσότερη ευελιξία στις απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.
Το Tank 300 έχει υποστεί αρκετές ανανεώσεις, κυρίως στην καμπίνα του, προσφέροντας ένα πιο εργονομικό και σύγχρονο περιβάλλον. Η τιμή της νέας πετρελαιοκίνητης έκδοσης αναμένεται να είναι συγκρίσιμη με αυτή της βενζινοκίνητης παραλλαγής, ξεκινώντας από 26.000 ευρώ.
Αυτή η έκδοση είναι ιδανική για τους λάτρεις του off-road στην Κίνα και στοχεύει και σε διεθνείς αγορές. Η ισχυρή ροπή του κινητήρα ντίζελ διευκολύνει την ανάβαση σε απότομες πλαγιές χωρίς υπερβολική καταπόνηση, καθώς η ροπή έχει μεγαλύτερη σημασία σε τέτοιες συνθήκες από την ισχύ του κινητήρα. Επιπλέον, η εξαιρετική αυτονομία του είναι καθοριστική για μακρινές και απαιτητικές εκδρομές.