Η Opel αναπτύσσει μια πιο ισχυρή και πιο σπορ έκδοση του ηλεκτρικού Corsa, με τα αρχικά GSe.
Τα αρχικά GSe προέρχονται από τις λέξεις Grand Sport Einspritzung, με τη λέξη Einspritzung να σημαίνει “ψεκασμός καυσίμου”. Αυτά τα αρχικά είχαμε δει στα Commodore GS/E και στο Monza GSE τη δεκαετία του 1970 και τη δεκαετία του 1980. Τώρα, στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας, το γράμμα “e” έχει άλλη έννοια και τα αρχικά σημαίνουν Grand Sport Electric.
Από τα πρώτα στοιχεία που κυκλοφορούν, φαίνεται ότι η έκδοση GSe του ηλεκτρικού Corsa θα επικεντρώνεται στον ανασχεδιασμό των προφυλακτήρων, στην ευρεία χρήση γυαλιστερών επιφανειών στο ρύγχος και στην ουρά, στη διχρωμία του αμαξώματος με την οροφή και στις εξειδικευμένες ζάντες.
Πιθανώς, η έκδοση GSe του Corsa δεν θα έχει ενισχύσεις στον ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοσή του στο ηλεκτρικό Corsa είναι 154 ίπποι και επιταχύνει από 0-100 km/h σε περίπου 8.0 δευτερόλεπτα. Επίσης, θα διατηρηθεί η ίδια μπαταρία των 51 kWh.
Ωστόσο, το Corsa GSe δεν θα είναι απλώς μια έκδοση με αισθητικές διαφορές. Θα έχει πιο σφιχτά ελατήρια στις αναρτήσεις και θα είναι χαμηλωμένο, και επιπλέον θα έχει νέα ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης για καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση.
Αυτό θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό GSe της Opel, ακολουθώντας τα Astra GSe και Grandland GSe που χρησιμοποιούν plug-in υβριδική τεχνολογία και φτάνουν σε απόδοση έως και 300 ίππους.
Το Corsa GSe αναμένεται να κοστίζει περισσότερο από τις άλλες εκδόσεις του γερμανικού ηλεκτρικού supermini, και θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από αυτοκίνητα όπως το νέο MINI Cooper, το Cupra Born, το MG4 Xpower και πιθανώς και το Abarth 500e.