Η Mitsubishi έχει φέρει στην αγορά το νέο DST, το οποίο χαιρετίζει την είσοδό της στο μεγάλο SUV segment με στόχο την κυρίαρχη θέση στην αγορά των SUV για το 2025.
Το Mitsubishi DST είναι μια διευρυμένη έκδοση του Mitsubishi Xforce και προσφέρει τρεις σειρές καθισμάτων για την άνετη μεταφορά έως και 7 επιβατών. Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει το 2025, με κύρια αγορά τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, δίπλα σε δημοφιλή μοντέλα όπως τα Xforce, Pajero Sport και Xpander Cross.
Η σχεδίαση του DST Concept αποτυπώνει την κατεύθυνση της Mitsubishi, η οποία φέρει τον τίτλο «Gravitas & Dynamism», αν και παραμένει ασαφές ποια από τα χαρακτηριστικά αυτά θα περάσουν στη μαζική παραγωγή.
Η τετραγωνισμένη του μορφή αποτελεί ένα τυπικό χαρακτηριστικό των SUV μεσαίου μεγέθους, κλίνουσα στα αισθητικά στοιχεία που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία δέκα χρόνια από την Mitsubishi. Η ευμεγέθης εμπρόσθια μάσκα με κρυστάλλινη εμφάνιση έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την αεροδυναμική του οχήματος.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία «Dynamic Shield», η μάσκα επενδύεται με χρωμιομένα στοιχεία και LED φώτα σε σχήμα Τ. Τα φουσκωμένα φτερά προσθέτουν έναν δυναμικό τόνο, ενώ οι ποδιές ενδυναμώνουν την αίσθηση στιβαρότητας του SUV.
Η πρόταση με τις κάμερες σε αντικατάσταση των παραθύρων της όρασης και η έλλειψη λαβών στις πόρτες του προσφέρουν μια σύγχρονη αίσθηση, αν και πιθανόν αυτές οι λεπτομέρειες θα επανασχεδιαστούν πριν την τελική παραγωγή.
Στο εσωτερικό, η Mitsubishi παρουσίασε έναν αναβαθμισμένο χαρακτήρα με τη χρήση ποιοτικών υλικών στα ταμπλώ και τις επενδύσεις. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει ένα πλήρως ψηφιακό cockpit και ένα πολυλειτουργικό τιμόνι με δύο ακτίνες.
Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν ενσωματωμένα τραπέζια στα πίσω μέρη, ενώ οι επιβάτες πίσω έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν τη ζώνη κλιματισμού τους. Η τρίτη σειρά καθισμάτων φαίνεται να περιορίζει σημαντικά τον χώρο αποσκευών, αναδεικνύοντας την ανάγκη για διαχείριση χώρου στις τρεις σειρές.
Αν και η Mitsubishi δεν έχει αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τις τεχνικές επιδόσεις του DST, γνωρίζουμε ότι το μικρότερο Xforce έρχεται με κινητήρα 1.5 λίτρων που αποδίδει 103 ίππους, σε συνδυασμό με ένα CVT κιβώτιο που κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Το αν το DST θα χαρακτηρίζεται από παρόμοιες μηχανικές προδιαγραφές είναι ακόμη αβέβαιο, αλλά αναμφίβολα, η μεγαλύτερη του διάσταση απαιτεί έναν πιο ισχυρό κινητήρα. Η Mitsubishi έχει δηλώσει ότι το νέο SUV θα έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς, με δυνατότητα να επιτυγχάνει εξαιρετική ασφάλεια σε πολυάριθμες καιρικές συνθήκες και οδικά δεδομένα χάρη στην ιδανική του απόσταση από το έδαφος και τις πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης (Normal, Tarmac, Gravel, Mud και Wet).
Περισσότερες λεπτομέρειες για το DST θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες, καθώς πλησιάζουμε στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής, η οποία προγραμματίζεται για το 2025.