Mercedes AMG C63: Τέλος οι μικροί κινητήρες, επιστροφή στους εξακύλινδρους

Mercedes AMG C63: Τέλος οι μικροί κινητήρες, επιστροφή στους εξακύλινδρους

Αναμένονται αλλαγές στην καρδιά της Mercedes-AMG C63! Μάθετε για την αναβάθμιση του κινητήρα και πώς θα επηρεάσει τις επιδόσεις και τις πωλήσεις.

Επιστροφή στον Εξακύλινδρο Κινητήρα για τη Mercedes-AMG C63

Η Mercedes-AMG ετοιμάζει μια σημαντική ανανέωση για την C63 το 2026, εγκαταλείποντας τον υπάρχοντα τετρακύλινδρο plug-in υβριδικό κινητήρα των 670 ίππων. Στη θέση του θα βρεθεί μια νέα, εξακύλινδρη plug-in υβριδική μονάδα ισχύος. Η αλλαγή αυτή έρχεται μετά από μια περίοδο όπου οι πωλήσεις της τρέχουσας γενιάς δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της εταιρείας από το Affalterbach, παρά την υψηλή ισχύ που προσφέρει.

Mercedes-AMG C63 S E Performance

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2.0 λίτρων, με την υποστήριξη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, θεωρήθηκε ένα τεχνολογικό θαύμα, εμπνευσμένο από την Formula 1. Ωστόσο, η ανταπόκριση της αγοράς ήταν χλιαρή, ιδίως σε σημαντικές αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ, αναγκάζοντας τη Mercedes να επανεξετάσει τη στρατηγική της για την C63.

Στην ανανεωμένη έκδοση του 2026, θα δούμε έναν εξακύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα 3.0 λίτρων, συνδυασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτή η διάταξη διαφέρει από τη σημερινή, όπου ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον πίσω άξονα.

Εσωτερικό της Mercedes-AMG C63 S E Performance

Αυτό το υβριδικό σύνολο κίνησης χρησιμοποιείται ήδη σε άλλα μοντέλα της AMG, όπως οι E53, GLE 53 και CLE 53 Coupe/Cabriolet. Στην περίπτωση της C63, αναμένεται να αποδίδει πάνω από 650 ίππους και 880 Nm ροπής. Ο κινητήρας βενζίνης θα συνεισφέρει περίπου 480 ίππους, με τη συνδυαστική ισχύ να ξεπερνά πιθανότατα τους 670 ίππους του απερχόμενου μοντέλου, δίνοντας έμφαση στις επιδόσεις AMG και οδηγική ευχαρίστηση.

Πλεονεκτήματα του Νέου Εξακύλινδρου Υβριδικού Συστήματος

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης είναι πλήρως συμβατό με την υπάρχουσα πλατφόρμα MRA της C-Class. Η στενή διάταξη των κυλίνδρων προσφέρει πιο συμπαγείς διαστάσεις και μειωμένο βάρος, διευκολύνοντας την ενσωμάτωση στο υπάρχον πλαίσιο και βελτιώνοντας την κατανομή βάρους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση της οδικής συμπεριφοράς και της δυναμικής οδήγησης.

Πίσω μέρος της Mercedes-AMG C63 S E Performance

Η ενσωμάτωση του κινητήρα V8 των 4.0 λίτρων (M177) θα απαιτούσε σημαντικές δομικές αλλαγές, νέα crash tests και νέες εγκρίσεις τύπου, καθιστώντας την επιλογή αυτή μη βιώσιμη για το facelift του μοντέλου. Η AMG, με την επιλογή του εξακύλινδρου κινητήρα, επιδιώκει να αναβιώσει τον δυναμισμό και την αίσθηση των παλαιότερων V8 εκδόσεων της C63, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις για εξηλεκτρισμό και αποδοτικότητα.

Mercedes-AMG C63 S E Performance σε δράση

Νέες Τεχνολογίες και Εξοπλισμός

Εκτός από την αλλαγή στον κινητήρα, η ανανεωμένη C63 θα διαθέτει στο εσωτερικό της τη Superscreen της Mercedes, σε συνδυασμό με το λειτουργικό σύστημα MB:OS, αναβαθμίζοντας τον τεχνολογικό και premium χαρακτήρα του μοντέλου. Αυτό θα προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη εμπειρία χρήσης, εστιάζοντας στην συνδεσιμότητα και την ψυχαγωγία.

Mercedes Superscreen στο εσωτερικό της Mercedes-AMG C63

Η ίδια υβριδική V6 εξακύλινδρη μονάδα αναμένεται να τοποθετηθεί και στην ανανεωμένη GLC 63, η οποία αναμένεται το 2027. Αντιθέτως, στις νέες CLE 63 Coupe και Cabriolet, που θα παρουσιαστούν στα τέλη του 2025, η AMG θα επαναφέρει τον V8 4.0 λίτρων, προσφέροντας μια επιλογή για τους λάτρεις των παραδοσιακών κινητήρων υψηλής απόδοσης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ