Μια φορά και έναν καιρό, η Mazda είχε στα σχέδιά της να συνδυάσει τα μοντέλα MX-5 και RX-7 σε μια κοινή πλατφόρμα. Όμως, η οικονομική κρίση του 2008 τα άλλαξε όλα.
Παρόλα αυτά, οι φίλοι της Mazda δεν έχουν εγκαταλείψει την ελπίδα τους. Πολλοί από αυτούς ανυπομονούν να δουν και πάλι στους δρόμους ένα RX-7, ειδικά αν αυτό υπερηφανεύεται για τον περιστροφικό κινητήρα του. Ο Nobuhiro Yamamoto, πρώην διευθυντής προϊόντος του MX-5 ND, που έκανε πρεμιέρα το 2015, αποκάλυψε πρόσφατα πως υπάρχει ένα νέο, μεγάλης κλίμακας project σε εξέλιξη.
Ο Yamamoto υπενθύμισε ότι όταν κυκλοφόρησε το NC Miata το 2005, είχε αναλάβει την ευθύνη μιας πλατφόρμας με μπροστινό κινητήρα και πίσω κίνηση. Τότε, δεν σκεφτόταν απλώς να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο, αλλά δύο – το MX-5 και το RX-7!
Δυστυχώς, η κατάρρευση της Lehman Brothers και οι επιπτώσεις της ανάγκασαν τη Mazda να επαναξιολογήσει τα πλάνα της. Το επόμενο MX-5 καθυστέρησε σχεδόν τρία χρόνια και αντί να παρουσιαστεί το 2012, βγήκε στην αγορά το 2015, ενώ τα σχέδια για το νέο RX-7 ακυρώθηκαν.
Παρά την κυκλοφορία του RX-8, το οποίο είχε διαδεχθεί τον RX-7, το νέο μοντέλο δεν ήταν ποτέ αρκετά σκληροπυρηνικό. Τώρα, δείχνει ότι η Mazda πλησιάζει όλο και περισσότερο στην επαναφορά του RX-7. Στο 2015, παρουσιαζόταν το RX-Vision concept, ενώ πέρσι είδαμε το Iconic SP concept. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει πραγματικότητα. Είναι ένα όνειρο που όλοι ελπίζουμε να αποκτήσει σάρκα και οστά κάποια στιγμή.