Η ελληνική αγορά αυτοκινήτων βιώνει μια αναμέτρηση μεταξύ υβριδικών και βενζινοκίνητων μοντέλων. Για πρώτη φορά, τα υβριδικά αυτοκίνητα απειλούν ανοιχτά την πρωτοκαθεδρία των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, ενώ τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα επίσης αντιμετωπίζουν απειλή από τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά.
Οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο τα βενζινοκίνητα υβριδικά μοντέλα για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους. Η περιορισμένη αυτονομία ηλεκτροκίνησης τους επιτρέπει να λειτουργούν χωρίς τους ενδοιασμούς που σχετίζονται με τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων μειώθηκαν τον Αύγουστο, ενώ οι πωλήσεις των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων αυξήθηκαν, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.
Η αμόλυβδη βενζίνη ήταν το πιο δημοφιλές καύσιμο, ακολουθούμενο από τα υβριδικά μοντέλα, τα diesel, τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, το υγραέριο και το φυσικό αέριο. Η πτώση στις πωλήσεις βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων οφείλεται στη σύγχυση των καταναλωτών σχετικά με την απαγόρευσή τους από το 2035. Παρόλα αυτά, τα υβριδικά αυτοκίνητα ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα τον Αύγουστο. Τα σύνολα πωλήσεων για την κατηγορία SUV παρουσίασαν σημαντική πτώση, αλλά παραμένουν δημοφιλή.