Η ιταλική Kimera παρουσιάζει την Evo38, μία εξελιγμένη εκδοχή της Evo37, η οποία αποτίνει φόρο τιμής στην εμβληματική Lancia 037, φέρνοντας την τεχνολογία του 21ου αιώνα σε ένα θρυλικό retro αμάξωμα.
Η κληρονομιά της Lancia 037 και η αναβίωση της Kimera
Η αυτοκινητοβιομηχανία κοιτάζει συχνά στο παρελθόν για έμπνευση, αναβιώνοντας θρυλικά μοντέλα με σύγχρονα μέσα. Ένα τέτοιο εξαιρετικό παράδειγμα είναι η προσέγγιση της ιταλικής εταιρείας Kimera Automobili, η οποία με την Evo37 απέτισε φόρο τιμής στην ιστορική Lancia 037. Η 037, ένα εμβληματικό όχημα της δεκαετίας του 1980, έγραψε ιστορία ως το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο της Group B που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Κατασκευαστών – ένας άθλος που υπογραμμίζει την ανωτερότητα του μηχανολογικού σχεδιασμού της.
Η Kimera Evo37, αναγνωρισμένη ως ένα αριστοτεχνικά εκτελεσμένο «restomod», συνδύασε την κλασική αισθητική με την αιχμή της σύγχρονης τεχνολογίας. Διέθετε ανθρακονημάτινο σασί για μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία, συστήματα πέδησης υψηλής απόδοσης της Brembo, φωτιστικά σώματα LED, και σύγχρονες ανέσεις όπως κλιματισμό. Κάτω από το καπό της, βρισκόταν ένας υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας 2,1 λίτρων, ο οποίος απέδιδε εντυπωσιακούς 500 ίππους, προσφέροντας επιδόσεις αντάξιες της κληρονομιάς που εκπροσωπούσε.
Kimera Evo38: Εξέλιξη με τετρακίνηση και υβριδική τεχνολογία
Η πρόσφατη αποκάλυψη της Kimera Evo38 στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Μοντερέι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης σε σχέση με την προκάτοχό της. Η κύρια καινοτομία στην Evo38 είναι η ενσωμάτωση συστήματος τετρακίνησης (AWD), σε αντίθεση με την πισωκίνητη Evo37. Αυτή η επιλογή σηματοδοτεί μια στροφή προς ακόμα μεγαλύτερη αξιοποίηση της ισχύος και βελτιωμένη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε απαιτητικές συνθήκες, όπως επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής.
Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen στον εμπρόσθιο άξονα, εξασφαλίζοντας βέλτιστη κατανομή ροπής. Ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ρύθμισης της κατανομής ισχύος μεταξύ των δύο αξόνων μέσω ενός ειδικού κουμπιού στο εσωτερικό του οχήματος. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις προσωπικές του προτιμήσεις, προσφέροντας ακόμα και την επιλογή αποκλειστικής μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Το σύστημα μετάδοσης ολοκληρώνεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, τιμώντας την παράδοση της αυθεντικής οδηγικής εμπειρίας.
Υβριδική Ισχύς και Αποκλειστικότητα
Πέρα από την τετρακίνηση, η Evo38 υιοθετεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αυτή η τεχνολογική προσθήκη δεν βελτιώνει μόνο την αποδοτικότητα, αλλά συμβάλλει και στην αύξηση της συνολικής ιπποδύναμης. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα, αποδίδει πλέον 592 ίππους (600 PS), προσφέροντας ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις.
Παρά την προσθήκη της τετρακίνησης και του υβριδικού συστήματος, η Kimera έχει καταφέρει να διατηρήσει το βάρος του οχήματος σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα, μόλις 1.100 κιλά. Αυτό το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα της εκτεταμένης χρήσης ελαφρών υλικών, όπως ανθρακονήματα, διασφαλίζοντας μια εξαιρετική αναλογία ισχύος προς βάρος.
Η Kimera Evo38 θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 38 αντιτύπων, υπογραμμίζοντας την αποκλειστικότητά της. Αν και η επίσημη τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ένα ποσό που ξεπερνά τις 500.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, όλα τα μοντέλα έχουν ήδη προπωληθεί, γεγονός που επιβεβαιώνει το μεγάλο ενδιαφέρον των συλλεκτών και των λάτρεων των σπάνιων αυτοκινήτων για αυτή την εκλεπτυσμένη αναβίωση μιας αγωνιστικής θρύλου.