Η τρίτη γενιά του Isuzu D-Max υπέστη σημαντικές βελτιώσεις – τόσο σε ό,τι αφορά την εμφάνιση όσο και την τεχνολογία – για το μοντέλο του 2024 και μόλις κάνει το επίσημο ντεμπούτο του.
Οι αλλαγές στο νέο ιαπωνικό pickup περιλαμβάνουν ανασχεδίαση της εξωτερικής του εμφάνισης, νέες τεχνολογίες στο εσωτερικό του, ένα νέο προφίλ οδήγησης για ανταποκρίσεις σε δύσκολες εδαφικές συνθήκες, καθώς και βελτιώσεις στα ενεργητικά συστήματα ασφαλείας. Κατά την ευκαιρία της παγκόσμιας παρουσίασης του στη Μπανγκόκ, η Isuzu επιβεβαίωσε τις προθέσεις της να ξεκινήσει σύντομα την παραγωγή μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης στο εργοστάσιό της στην Ασία, η οποία θα προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά.
Η τρέχουσα τρίτη γενιά του Isuzu D-Max κάνει το ντεμπούτο της το 2019, αλλά η ανταγωνιστικότητα των κύριων ανταγωνιστών του, ειδικά του Toyota Hilux και του Ford Ranger, ανάγκασε την ιαπωνική εταιρεία να το ανανεώσει για να διατηρήσει τον ανανεωμένο χαρακτήρα του.
Συγκεκριμένα, οι αλλαγές στον νέο Isuzu D-Max της τρίτης γενιάς εστιάζουν στην τρισδιάστατη γρίλια, τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Bi-Led και τους αεραγωγούς στην προσοψητική μάσκα. Επίσης, υπάρχουν αλλαγές στη νέα πόρτα του χώρου φόρτωσης, η οποία διαθέτει ανασχεδιασμένη ενσωματωμένη πτέρυγα και τροποποιημένα γραφικά στα πίσω φώτα στις άκρες της.
Το πιο “περιπετειώδες” ή “σκληρό” σε εμφάνιση μοντέλο είναι το D-Max V-Cross 4×4, που περιλαμβάνει επιπλέον πλαστικά προστατευτικά γύρω από τη γρίλια, αλουμινένιο skid-plate κάτω από το ρύγχος, πιο μυώδεις θόλους και μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Στο εσωτερικό, το ταμπλό δεν φαίνεται να έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές, αλλά προσφέρει νέες τεχνολογίες και επιλογές υλικών. Αυτές περιλαμβάνουν νέα κουμπιά για τον έλεγχο της ψηφιακής οθόνης αφής 9 ιντσών, η οποία συνδυάζεται με την επίσης ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, με διάσταση 7 ιντσών. Επιπλέον, η Isuzu πρόσθεσε θύρες USB-C για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, καθώς και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί για τον κινητήρα.
Οι δύο κινητήρες, δηλαδή ο βασικός 1.9 λίτρου με 148 ίππους και 350 Nm ροπής, καθώς και ο μεγαλύτερος 3.0 λίτρων με 187 ίππους και 450 Nm ροπής, παραμένουν αναλλοίωτοι. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου, και κίνησης στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, με 6 σχέσεις σε κάθε περίπτωση.
Ωστόσο, η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου διευρύνει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου εκτός δρόμου. Το σύστημα διαχείρισης της πρόσφυσης λειτουργεί τώρα και με το ηλεκτρονικό διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ εισάγεται το νέο προφίλ ρυθμίσεων “tough terrain mode” που βοηθά στον έλεγχο των στροφών του κινητήρα και του φρένου σε πιο απαιτητικές και ανθεκτικές εκτός δρόμου συνθήκες.
Τέλος, το ανανεωμένο D-Max προσθέτει νέα κάμερα για τα συστήματα ADAS (υποβοήθησης της οδήγησης) και το Adaptive Cruise Management επεκτείνεται και στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο. Το νέο D-Max είναι διαθέσιμο αυτήν την περίοδο στην αγορά της Ταϊλάνδης, με τη βασική έκδοση που διαθέτει μονό καμπίνα και δίκτυο να κοστίζει περίπου 14.000 ευρώ. Η πιο ακριβή έκδοση, το διπλό καμπριολέ V-Cross 4×4, φτάνει τις 33.000 ευρώ, αντίστοιχα. Αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα και σε περισσότερες από 100 άλλες αγορές παγκοσμίως.