Η Ferrari έχει κρατήσει κρυφό το μυστικό για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς να αποκαλύψει ούτε καν το σχήμα του ή την κατηγορία στην οποία θα ανήκει.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πρόωρες δοκιμές γίνονται με ένα αμάξωμα που μοιάζει με “υβριδικό” ανάμεσα στη Maserati Levante και το SUV Ferrari Purosangue, που μάλιστα φέρει και ψεύτικες εξατμίσεις στον πίσω προφυλακτήρα για να παρασύρει τις προσδοκίες.
Σε πρόσφατη συζήτηση με το βρετανικό περιοδικό Autocar, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, δεν αποκάλυψε αν το νέο μοντέλο θα είναι σπορ, sedan, crossover ή SUV. Ωστόσο, οι εικασίες συγκλίνουν προς την κατεύθυνση ενός πεντάθυρου Crossover που θα έχει στοιχεία από την Purosangue.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα κατασκευάζεται από το 2025 στο νέο e-Factory στο Maranello και θα είναι σχεδιασμένο να έχει «αυθεντικό ήχο» όπως κάθε «αληθινή Ferrari», όπως ανέφερε ο επικεφαλής marketing Emanuele Carando.
Όσον αφορά την τεχνολογία, η Ferrari έχει μιλήσει για την ανάπτυξη υπερ-μπαταριών και υψηλής απόδοσης κινητήρων, αλλά δεν έχει προσφέρει πρόσθετες λεπτομέρειες.
Οι φήμες αναφέρουν ότι η τιμή του πρώτου ηλεκτρικού cavallino θα ξεπερνά τις 500.000 ευρώ, αν και η Ferrari δεν το έχει επιβεβαιώσει. Επίσης, έχει διαψεύσει τις φήμες περί αύξησης της παραγωγής από περίπου 14.000 σε 20.000 οχήματα ετησίως.
Μέχρι το 2026, μόνο το 40% των αυτοκινήτων της Ferrari θα είναι αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το 55% θα είναι υβριδικά ενώ το υπόλοιπο 5% ηλεκτρικά. Μέχρι το 2030, οι αναλογίες θα αλλάξουν δραματικά, με το 20% να είναι θερμικά, 40% υβριδικά και 40% αμιγώς ηλεκτρικά.