Η Porsche μπορεί να καθυστερεί τον ηλεκτρικό μετασχηματισμό της εμβληματικής 911, αλλά η δανέζικη εταιρεία Kalmar έχει ήδη προχωρήσει σε ένα εντυπωσιακό εγχείρημα με το πρωτότυπο 7-97 E-Volt.
Στη διαδικασία αυτή, η Kalmar αξιοποίησε το ηλεκτρικό σύστημα τουTesla Model S για την ανατροπή μιας Porsche 911 (γενιάς 964), κάτι που έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους φανατικούς της μάρκας από το Zuffenhausen.
Η Kalmar είναι γνωστή για τις restomod μετατροπές κλασικών αυτοκινήτων, συνδυάζοντας τη διαχρονική γοητεία της 911 με τη σύγχρονη τεχνολογία. Το τελευταίο της έργο ονομάζεται 7-97 E-Volt.
Η διαδικασία ξεκίνησε με την ανεύρεση μιας παλιάς 911 της γενιάς 964, η οποία ανακαινίστηκε με προσοχή, διατηρώντας τα αυθεντικά εξαρτήματα όπου ήταν εφικτό. Μάλιστα, η Kalmar έχει ανακυκλώσει τα αλουμίνια και τις γυάλινες επιφάνειες.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του 7-97 E-Volt είναι η νέα ελαφριά κατασκευή από σύνθετα υλικά με ίνες λιναριού, που χρησιμοποιείται και στο εσωτερικό, επιτυγχάνοντας μείωση του βάρους. Η Kalmar ισχυρίζεται ότι το βάρος του 7-97 E-Volt είναι περίπου 1.360 κιλά, συγκρίσιμο με αυτό της 911 Turbo γενιάς 964.
Οι διαστάσεις της κλασικής Porsche παραμένουν αναλλοίωτες, ενώ η νέα συναρμολόγηση των γυάλινων επιφανειών μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση.
Η Kalmar υποστηρίζει ότι η παραγωγή άντωσης έχει αυξηθεί κατά 30% μπροστά και 20% πίσω σε σύγκριση με την αρχική 911, και η προαιρετική ducktail πίσω ουρά μπορεί να αυξήσει την πίεση πίσω κατά 60%.
Κεντρικός άξονας της μετατροπής είναι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 450 ίππους και αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 63 kWh, η οποία εκτείνεται σχεδόν σε όλο το δάπεδο για βέλτιστη κατανομή βάρους.
Κατά την Kalmar, το 7-97 E-Volt επιδιώκει τα 100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία έως 290 χιλιόμετρα. Ένας επιλεγόμενος οδηγός επιτρέπει επιλογή μεταξύ λειτουργιών Eco και Sport.
Οι σύγχρονες προσθήκες που έχει κάνει η Kalmar περιλαμβάνουν ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, αυτόματο κλιματισμό, LED προβολείς, αισθητήρες βροχής και σύστημα infotainment με υποστήριξη Apple CarPlay.
Επιπλέον, έχει εγκατασταθεί ηλεκτρική αντλία για τη στήριξη των συστημάτων διεύθυνσης, κλιματισμού και φρένων. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δίσκους φρένων από χάλυβα ή ελαφρύτερους δίσκους από ανθρακονήματα.
Η τιμή της μετατροπής 7-97 E-Volt ξεκινά από 450.000 ευρώ, και η Kalmar δηλώνει ότι οι τροποποιήσεις έχουν γίνει έτσι ώστε το όχημα να μπορεί να επανέλθει στην παλαιά του μορφή με κινητήρα βενζίνης αν το επιθυμεί ο καινούργιος ιδιοκτήτης.